اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خبر داد

برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان در شهر فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کلاس‌های متعددی در فرون‌آباد طراحی شده است.

برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان در شهر فرون‌آباد

علی بند علیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان در شهر فرون‌آباد خبر داد و گفت: به‌منظور پرکردن اوقات فراغت و در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی جوانان و نوجوانان یک سری کلاس آموزشی برای دانش‌آموزان شهر فرون‌آباد در نظر گرفته شده است.

شهردار فرون‌آباد با بیان اینکه کلاس‌های طرح اوقات فراغت برای دانش‌آموزان عزیز شهر فرون‌آباد، برنامه‌ریزی شده است، افزود: این کلاس‌ها شامل مهارت‌های زندگی، آموزش قرآن، زبان انگلیسی، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، شمع‌سازی و سفره آرایی، گل‌سازی و عروسک‌سازی، کمک‌های اولیه و معرق‌کاری است.

وی در ادامه اظهار داشت: کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان با همکاری واحد روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر و کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع) شهر فرون‌آباد در محل کتابخانه در حال برگزاری است.

وی گفت: در این طرح که با حضور مربیان و استقبال خوب هنرجویان در رشته‌های مذکور شروع شده تلاش شده است از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استفاده شود.

علیان هدف از برگزاری این طرح را معرفی رشته‌های فرهنگی هنری به جوانان و نوجوانان و آشنایی بیشتر آنان با مبانی دینی و قرآنی و ایجاد فضای شاد فرهنگی برای شرکت‌کنندگان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: از برنامه‌های جانبی این طرح می‌توان به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، نشست پرسش و پاسخ و اهدای جوایز به نفرات برتر هر بخش اشاره کرد.

این مسئول افزود: این طرح تا پایان شهریور در محل کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهر فرون‌آباد دایر است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول