اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کلاترزان خبر داد

رشد 500 درصدی حضور دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کلاترزان از رشد 500 درصدی حضور دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت این منطقه خبر داد.

رشد 500 درصدی حضور دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن‌ زارعی ظهر امروز در جریان بازدید از پایگاه‌های اوقات فراغت اظهار کرد: استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان این منطقه از پایگاه‌های اوقات فراغت تحسین‌برانگیز است.

وی افزود: توجه به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و جهت‌دهی به برنامه‌‌ها در خصوص فرهنگ‌سازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها از اهداف راه‌اندازی این پایگاه‌ها است.

وی تلاش برای افزایش شادابی و ارتقای سلامت روحی و روانی دانش‌آموزان را از دیگر اهداف برپایی این پایگاه‌ها دانست.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کلاترزان یادآور شد: امسال با تلاش و همکاری مدیران، مربیان، اولیا و دانش‌آموزان شاهد استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان در پایگاه‌های فعالیت تابستانی هستیم و براساس آمار و ارقام رشد 500 درصدی ثبت‌نام و فعالیت نسبت به سال گذشته در این پایگاه‌ها در نوع خود کم‌نظیر است.

زارعی بیان کرد: این رشد نشانه استقبال اولیا و دانش‌آموزان از برنامه‌های تحولی است که باید با قدرت و توان هرچه تمام‌تر از سوی مجریان پیگیری شود.

وی اضافه کرد: میزان دانش‌آموزان مشغول به فعالیت در پایگاه‌های تابستانی 350 نفر است که در مقایسه با سال گذشته که 70 نفر بود، پنج برابر رشد داشته است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول