اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس:

حضور در راهپیمایی روز قدس استکبار را به زانو در می‌آورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در روز قدس استکبار و همدستانش را به زانو در می‌آورد.

حضور در راهپیمایی روز قدس استکبار را به زانو در می‌آورد

محمد علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه وی با اشاره به تحولات منطقه و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مردم آذربایجان‌غربی باید شرایط منطقه را در راهپیمایی روز قدس لحاظ کنند.

علی‌پور افزود: تحرکات اخیر در سوریه، شمال عراق، ترکیه و حاشیه خلیج فارس، حاکی از آن است که استکبار با تمام توان دوستان خود را با خود همراه کرده و وارد منطقه شده‌اند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

علی‌پور خاطرنشان کرد: این تشنج‌آفرینی همگی به نوعی مقدمه‌ ایجاد مشکل برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، از این رو باید مردم آگاهی خود را در این زمینه حفظ و طوری عمل کنند که این توطئه‌‌ها خنثی شود.

نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه هوشیاری مردم ایران اسلامی را خواستار شد و اظهار داشت: دشمنان در نظر دارند برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر حیله و ترفندی استفاده کنند.

علی‌پور اعلام کرد: امروز شاهدیم که کاندیدای دموکرات‌‌ها و جمهوری‌خواه‌ها در آمریکا حضور یافته و به سردمداران آمریکایی عرض ارادت می‌کند، تمام این‌ها نشان از این است که دشمنان می‌خواهند به نظام اسلامی ضربه وارد کنند اما مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس نه تنها حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهند بلکه سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام را فراهم می‌کنیم.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) پس از نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس فرمودند که «روز قدس روز اسلام است»، بر این اساس است که همه ساله خیل عظیمی از روزه‌داران ایران اسلامی در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

علی‌پور تصریح کرد: مردم مؤمن و خداجوی آذربایجان‌غربی نیز همراه با ملت بزرگ و شریف ایران امسال نیز مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی انزجار خود را از مستکبران و رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول