اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا:

راهپیمایی روز قدس در آستارا باشکوه‌تر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار آستارا گفت: راهپیمایی روز قدس در آستارا با حضور گسترده مردم و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در آستارا باشکوه‌تر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز قدس با بیان اینکه روز قدس روز حمایت از بیداری اسلامی و ملت مظلوم فلسطین است، اظهار کرد: روز قدس دفاع از دین مبین اسلام و مظلومان است و ملت مسلمان در راهپیمایی باشکوه خود در این روز حماسه‌ای دیگر را به وجود می‌آورند.

وی راهپیمایی روز قدس امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته عنوان کرد و افزود: اکنون بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام را در برگرفته که این موضوع اهمیت راهپیمایی روز قدس را دوچندان کرده است.

این مسئول روز قدس را روز بیداری جهان اسلام و روز تجلی عظمت امت اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی با تمام وجود تا نابودی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ادامه می‌دهند و لحظه‌ای از آرمان‌های مقدس خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس در سراسر کشور به صورت گسترده و ویژه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز قدس دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور بیشتر قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس را فراهم کنند.

شهاب‌زاده با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان در مقابل رژیم صهیونیسم غاصب و شکست سنگین آنها در مقابل حزب‌الله لبنان، ابراز کرد: پیروزی حزب‌الله لبنان نقطه عطفی در تاریخ اسلام بود که امت اسلامی توانست با مقاومت و ایمان خود رژیم صهیونیستی را به خاک ذلت بنشاند و بار دیگر ثابت کنند که اسلام همیشه پیروز است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی سوریه و دخالت کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی در راستای سرنگونی دولت سوریه، گفت: در جنگ 32 روزه حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی سوریه نقش اساسی را برای پیروزی حزب‌الله ایفا کرد که به نوعی می‌توان گفت سوریه خط مقدم مبارزه با صهیونیست است.

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار آستارا با بیان اینکه تحریم دشمنان نظام و اسلام علیه ایران اسلامی به شکست منجر می‌شود، یادآور شد: امیدواریم با تدابیر ویژه و هوشمندانه مسئولان عالی نظام و دولتمردان و با همکاری مردم انقلابی ایران اسلامی توطئه دشمنان را خنثی کرده و امید آنها را به یاس تبدیل کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های متعدد در روز قدس، بر لزوم همکاری همه جانبه مسئولان شهرستانی در اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزاری این راهپیمایی عظیم و مردمی تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول