اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر زورگویان جهان است.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به شکست رژیم غاصب اسرائیل در جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه اظهار کرد: شکست مفتضحانه اسرائیل در مقابل امت مسلمان و حزب الهی لبنان بر اهمیت برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس می‌افزاید.

وی با بیان اینکه خیزش‌های مردم منطقه نویدی برای پیروزی قدرتمندانه مردم فلسطین است، افزود: بیداری اسلامی وظیفه مردم ایران را در برابر مردم فلسطین خطیرتر کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان روز قدس را از ایام‌الله و یادگاران امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: ملت همیشه در صحنه ایران با برگزاری راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین که در زیر یوغ رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته‌اند، اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه حرکت‌های انقلابی در سطح جهان موجب اضمحلال رژیم اشغالگر قدس شده و افزایش خودسوزی‌ها و خودکشی‌ها نشان دهنده تضعیف روحیه این رژیم است.

حسینی با اشاره به مثمرثمر بودن حرکت‌های مردم فلسطین برای مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل تصریح کرد: هر روز گام‌های جدیدی برای عقب‌نشینی رژیم منحوس صهیونیستی از سوی مردم فلسطین و آزادی خواهان جهان برداشته می‌شود.

وی بر ضرورت برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور حداکثری تاکید کرد و افزود: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در زمینه روز قدس افزود: باید راهپیمایی این روز با شکوه برگزار شود.

وی از مردم استان زنجان خواست با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر وحدت و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام و انزجار خود را از دشمنان از جمله استکبار و ایادی آن نشان دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول