اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

حضور مردم در روز قدس خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: حضور مردم در روز قدس خنثی‌کننده توطئه دشمنان در عرصه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی است‌.

حضور مردم در روز قدس خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

جلال منکرسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از نتایج تحولات و بیداری مردم مسلمان در منطقه از راهپیمایی روز قدس است.

منکرسی تصریح کرد: روز قدس را امام راحل براساس تشخیص و شناخت بالا از جهان اسلام در جمعه آخر ماه مبارک رمضان نام نهادند که مسلمانان جهان در برابر اشغالگری‌های رژیم غاصب اسرایئل اعتراض کنند و از جنایات وقیحانه خود دست بردارند.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: تدبیر گرانبهای امام راحل سنگ‌بنای خوبی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر استکبار جهانی و در راس آن کشور آمریکا بود.

وی خاطرنشان کرد: لذا وظیفه شرعی همه مسلمانان دنیا است که در این روز علیه کشتار مسلمانان و اشغالگری صهیونیست به پا‌خیزند و اعتراض خود را به دنیا برسانند.

منکرسی با ابراز خرسندی از اینکه راهپیمایی روز بزرگ قدس اثرگذاری خود را در دنیا به جای گذاشته است، گفت: تحول و بیداری اسلامی رخ داده در بین مردم مصر و لیبی و به‌طور ‌کلی جهان اسلام نشات گرفته‌ از همین ابراز انزجار مردم از حکومت‌های غاصب و اشغالگر جهانی است.

وی تصریح کرد: به این ترتیب بسیاری از مسلمانان برای گرفتن سرنوشت سرزمین‌شان از این روز عظیم و بزرگ الگو‌برداری کردند.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حضور با شکوه در این روز، اظهار کرد: ملت شریف ایران و مردم استان کرمانشاه روز جمعه با شکوه‌تر از هر سال در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا بار دیگر به جهانیان حضور خود را به منصه ظهور بگذارند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران براساس دمکراسی بنیان نهاده شده است و انقلاب اسلامی براساس ‌آرا مردم به پیروزی رسید، تصریح کرد: لذا جمهوری اسلامی ایران پایگاه مردمی دارد و این مسئله در تمام طول 33 سال گذشته خنثی‌کننده همه توطئه‌های دشمنان بوده است، به همین خاطر و با توجه به تبلیغات سو‌ء دشمنان حضور یک شهر کوچک در این حرکات موثر بوده و با قاطعیت می‌توان گفت، خنثی‌کننده تدابیر شوم دشمنان است.

منکرسی در ادامه اظهار کرد: حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف سیاسی نظامی نشان از پشتوانه مردمی این نظام در عرصه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام ملی در این روز، از مردم کرمانشاه خواست تا با حضور پررنگ و با شکوه خود بار دیگر توطئه دشمن را در عرصه‌های سیاسی و نظامی و اقتصادی خنثی کنند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول