اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه کاشان:

روز قدس محور هویت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه کاشان روز قدس را محور هویت مسلمانان قلمداد کرد.

روز قدس محور هویت مسلمانان است

علیرضا جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت‌زده‌ مستکبران جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

وی با بیان اینکه روز قدس یادآور قضیه فلسطین به عنوان محوری‏ترین و شریف‏ترین و مقدس‏ترین موضوع برای مقابله جبهه اسلام با صهیونیزم است افزود: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، آرمانی اسلامی و جهانی است که مرز نمی‌شناسد و قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که کتاب آسمانی آنها، مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل است و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌‌یافتگان است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به شهادت تعداد فراوانی از مردم فلسطین در طول مبارزه با رژیم صهیونیستی  یادآور شد: این‌ها مردمی هستند که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ شهادت‌طلبی و به قربانگاه فرستادن جگرگوشه‌هایشان از شرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌شان جانانه دفاع کرده و از سرزمین میهنی خویش پاسداری و محافظت می‌کنند.

معاون استاندار اصفهان تأکید کرد: در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود پیدا می‌کند.

فرماندار ویژه کاشان متذکر شد: در آستانه روز جهانی قدس یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که با نهایت توان و تلاش خود، در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام می‌کوشیم.

وی در پایان از آحاد مردم شهرستان کاشان خواستار شد تا با حضور گسترده در راهپیمایی عظیم یوم‌الله روز قدس انزجار خود را از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام کنند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول