اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

قدس روز همبستگی و وحدت اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: موضوع فلسطین و قدس مسئله‌ای حیاتی و مهم در نظام دینی ماست.

قدس روز همبستگی و وحدت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت:‌ با توجه به تحولات شگرف منطقه‌ای و موج بیداری اسلامی، شاهد به ثمر نشستن نهضت اسلامی امام خمینی (ره) در بین جوامع اسلامی هستیم که روز قدس فرصت مناسبی در راستای پاسداری از این فرهنگ و اندیشه است.

وی با اشاره به اهداف استکباری در ایجاد تشتت و دو دستگی در بین مسلمانان و به هم ریختن نظم حاکم بر منطقه تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا، انگلیس و سایر هم‌پیمانانشان، درصدد ایجاد تفرقه و متشنج ساختن اوضاع منطقه، به ویژه در سوریه هستند تا از این راه بستر مناسبی برای حمایت و حفظ رژیم غاصب صهیونیستی فراهم آورند.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مستکبرین با درک عواقب بیداری اسلامی و تحلیل موضوع می‌خواهند با استفاده سوء از ابزارهای قوی تبلیغاتی خود، برنامه‌های شیطانی‌شان را به پیش ببرند که لازمه خنثی‌سازی این توطئه‌ها مدیریت هوشمندانه و استفاده مناسب از فرصت‌هایی نظیر روز جهانی قدس است.

بامری گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای رسانه‌ای منفی علیه ایران اسلامی و با تأکید بر مشکلات اقتصادی کشور، قصد به انحراف کشیدن افکار عمومی جامعه در قبال آنچه که در دنیا در حال وقوع است را دارد، لذا نقش صدا و سیما در خنثی‌سازی این توطئه دشمن بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول افزود: رسانه ملی می‌تواند با آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب، موضع‌گیری ایران اسلامی درباره سوریه و فلسطین، برپایی میزگرد و نشست در قالب برنامه‌هایی نو با موضوعات محوری روز، در اغنای مردم نقش مناسبی را ایفا کند.

وی در پایان تأکید کرد: روز قدس، روز همبستگی و وحدت اسلامی است و تمام دستگاه‌های اجرایی استان، طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این روز مهم و تاریخی تلاش کنند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول