اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار درمیان:

قدس روز پیوند با بیداری اسلامی است

خبر گزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: روز قدس روز مرگ صهیونیسم بین‌الملل و پیوند با بیداری اسلامی است.

قدس روز پیوند با بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، علی عباسی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در درمیان اظهار کرد: یکی از مظاهر صدور تفکر و پیام انقلاب ملت ایران به ملت‌های آزاده جهان همین جهانی شدن روز قدس است.

وی با بیان اینکه تفکر انقلاب ایران تفکری جهانی بر پایه تعالیم والای اسلام ناب است،‌ ادامه داد: آنچه که دشمنان اسلام و ایران را سخت به وحشت انداخته صدور این تفکر در بین ملت‌های جهان به ویژه مردم اروپا و آمریکا است.

معاون فرماندار درمیان، بیداری اسلامی را زمینه‌ساز ایجاد تحولی عظیم در نظم نوین جهان بر پایه تعالیم اسلام ناب دانست و تصریح کرد: از این رو دشمن بدسرشت با همراهی عوامل مزدور منطقه به دنبال ایجاد آشوب، نسل‌کشی مسلمانان و ایجاد درگیری‌های فرقه‌ای و مذهبی در منطقه و جهان است.

عباسی با اشاره به شکست‌های پیاپی نظام سلطه و عوامل خود فروخته آنان در جریان بیداری اسلامی اضافه کرد: حماقت‌های مکرر سیاستمداران غرب و نوکران منطقه‌ای آنان نتیجه جمود فکری و عدم درک صحیح آنان از شرایط منطقه و جهان است.

معاون فرماندار درمیان با بیان اینکه نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل بیش از هر زمان دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، اضافه کرد: تشکیل جبهه ترکی، عربی و غربی در برابر نظام سوریه که حکم خط مقدم مقاومت در برابر رشد غده سرطانی خاورمیانه را دارد، نتیجه احساس خطر نظام کفر و الحاد از واقعیات جهان است.

عباسی با بیان اینکه استفاده از حربه‌هایی همچون دفاع از حقوق بشر،‌ دموکراسی و آزادی دیگر نخ‌نما شده است، ‌تأکید کرد: تاریخ ثابت کرده است که رهاورد دموکراسی و آزادی غرب برای ملت‌ها نتایجی جز ویرانی، اسارت و ناامنی نداشته و از این رو اقدامات تروریستی سوریه به افتضاحی برای سران آمریکا و اروپا تبدیل شده است.

وی بر حضور حداکثری شهروندان درمیانی در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: مومنان روزه‌دار شهرستان اعم از شیعه و سنی دست در دست هم با حضور در راهپیمایی روز قدس قدرت، اقتدار، همدلی و همبستگی اسلامی خود را برای دشمنان و بدخواهان نظام و اسلام به نمایش می‌گذارند و ثابت می‌کنند.

معاون فرماندار درمیان گفت: مردم درمیان با حضور در این راهپیمایی نشان می‌دهند که تحریم‌ها هیچ خللی در اراده و ایمان آنها در تداوم راه انقلاب و خون شهدا ایجاد نمی‌کند.

عباسی ساعت آغاز راهپیمایی را 9 صبح روز جمعه 27 مردادماه سال جاری از میدان ابوذر، بلوار وحدت و بلوار خلیج فارس به سوی میدان شهید حمزه‌ای درمیان اعلام کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول