اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجن:

قدس روز نشان انزجار مسلمانان از رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجن گفت: در روز قدس مسلمانان یک‌بار دیگر تنفر و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

قدس روز نشان انزجار مسلمانان از رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام غلامعلی حسین‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، روز قدس را یادگار امام راحل دانست و اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) این روز را پایه‌گذاری کرد و بر اساس پیش‌بینی‌های خود او در حال حاضر این روز یک روز جهانی برای ملت مسلمان دنیا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است، افزود: این نامگذاری به خاطر این بوده که مسلمانان جهان هرگز خطر غده سرطانی و نامشروع اسرائیل را فراموش نکنند.

حسین‌نژادیان بیان داشت: زیر سئوال بردن اعمال و رفتار جنگ‌طلبانه رژیم اشغالگر اسرائیل از دیگر اهداف امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس است.

امام جمعه بروجن عمل کردن به خواسته‌های امام را مهم‌ترین خواسته خود از مسلمانان دنیا عنوان کرد و گفت: ملت مسلمان باید در این روز با حضور گسترده خود در صحنه‌های راهپیمایی این روز را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته گرامی بدارند.

وی افزود: روز جهانی قدس در فرهنگ انقلاب اسلامی ایران جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و به آرمان مردم این کشور تبدیل شده است.

حسین‌نژادیان بیان داشت: امام خمینی(ره) با نگرش تیزبینانه خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا مسلمانان سراسر دنیا هرگز خطر غده سرطانی اسرائیل را از یاد نبرند.

وی ادامه داد: در این روز مسلمانان یک‌بار دیگر تنفر و انزجار خود را از دشمنان اسلام و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

حسین‌نژادیان تاکید کرد: ملت ایران خصوصاً مردم شریف و ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری در روز قدس عمق انزجار و تنفر خود را از دشمنان و قاتلان مسلمانان نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول