اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

قدس روز نابودی استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: روز جهانی قدس روز پیروزی اسلام و روز نابودی استکبار جهانی است.

قدس روز نابودی استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام حسن انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: در سال جاری روز جهانی قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرستان لردگان گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ لازم برای بزرگداشت این روز تاریخی در شهرستان لردگان انجام شده است، افزود: کمیته‌های فرهنگی، جوانان و کتابخانه‌ در این شهرستان برای بزرگداشت این روز تشکیل شده است.

انصاری از برگزاری راهپیمایی باشکوهی در شهر لردگان به مناسبت روز جهانی قدس خبر داد و گفت: در این روز راهپیمایی باشکوهی از فلکه قدس به سمت مرکز شهر لردگان برگزار می‌شود.

امام جمعه لردگان بیان داشت: نصب پلاکارد و پخش پوسترهای متعدد در سطح شهرستان لردگان از جمله دیگر برنامه‌های این شهرستان برای بزرگداشت روز جهانی قدس است.

وی تصریح کرد: همدردی با مستضعفان عالم، مخالفت با مستکبران، حمایت از اسلام و مردم محروم فلسطین مهم‌ترین اهداف برگزاری راهپیمایی در روز جهانی قدس توسط ملت‌های مسلمان است.

انصاری خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روز پیروزی اسلام و روز نابودی استکبار جهانی است.

وی گفت: مردم در این روز باید حضور گسترده و مخلصانه‌ای در صحنه‌ها داشته‌ باشند و فقط برای کسب رضای خدا و با قلبی پاک در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

انصاری با بیان اینکه روز جهانی قدس جایگاه بسیار والایی در فرهنگ انقلاب اسلامی ایران دارد، افزود: مردم باید با تمام رغبتی که به اسلام دارند در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول