اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز بویین زهرا اعلام کرد

شبکه‌گذاری 850 کیلومتری انتقال گاز در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا گفت: 850 کیلومتر از اراضی این شهرستان تاکنون در طرح‌های ویژه امور گازرسانی شبکه‌گذاری شده‌اند.

شبکه‌گذاری 850 کیلومتری انتقال گاز در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمد سعادتمندی عصر امروز در جلسه توسعه گازرسانی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: تا پایان سال جاری بیشتر واحد‌ها و مراکز صنعتی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه 62 روستا در این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حدود 47 روستای این شهرستان نیز عملیات طرح خطوط گازرسانی وارد فاز اجرایی شده است که تا آذرماه سال جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای بویین زهرا در تولید و جهش صنعتی بیان کرد: این ظرفیت‌های بالا بیانگر آماده بودن عرصه برای همت و کار و تلاش شبانه‌روزی مردم است.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا با اشاره به توسعه امور گازرسانی در کشور تصریح کرد: سیاست دولت در این زمینه، توسعه خطوط انتقال فشار قوی گاز به روستاها و مناطق محروم است.

سعادتمندی با بیان اینکه بیش‌از 30 هزار و 226 مشترک در طرح گازرسانی این شهرستان هستند، اظهار کرد: همچنین بیش‌از 854 کیلومتر از خطوط شبکه‌گذاری در این شهرستان احداث شده است.

وی با بیان اینکه میزان رشد و توسعه این بخش مانند سایر بخش‌ها شتابان و چشمگیر است، عنوان کرد: مسئولان تا حد توان حمایت‌های خویش را از طرح‌های مختلف گازرسانی باید افزایش دهند.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا تعداد مجموع انشعاب‌های این شهرستان در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند و شال را بالغ بر 24 هزار و 803 فقره دانست و تصریح کرد: این رقم تا پایان اسفند‌ماه سال جاری افزایش بیشتری پیدا می‌کند.

سعادتمندی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و شاخصه رشد بویین زهرا نسبت به دو سال قبل تغییر کرده است، افزود: به‌کارگیری ظرفیت‌ها در هر منطقه‌ای می‌تواند جزو عوامل بسیار مؤثر در مسیر رشد صنعت قرار گیرد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول