اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

اتمام عملیات گازرسانی به مجتمع‌های ورزشی آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج گفت: تا پایان سال جاری عملیات گازرسانی به سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی شهر آوج به مرحله اتمام و بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

اتمام عملیات گازرسانی به مجتمع‌های ورزشی آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج سید‌عبد‌الله موسوی صبح امروز در جلسه توسعه ورزشی شهرستان آوج با اشاره به اختصاص بیش از 400 میلیون ریال به امر توسعه ورزشی در این شهرستان در  سال جاری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری در عرصه خدمات‌رسانی ورزشی، فعالیت‌ها و اقدامات بسیار ارزشمند و چشمگیری در این شهرستان به مرحله اجرا در‌می‌آید.

فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه عدم پشتیبانی و وجود اعتبارات از جمله مشکلاتی بوده که ورزش این شهرستان را دچار مشکل کرده است، افزود: لازم است که مسئولان ورزشی کشور با توجه بیشتر به مناطق و بخش‌های کمتر توسعه یافته عرصه را برای شکوفایی استعداد‌های تمامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی فراهم کرده و سبب اقتدار نظام اسلامی در این حوزه شوند.

وی سرد‌سیری بودن آب و هوای منطقه آوج و همچنین دور ماندن از نقاط مهم استان قزوین را از مشکلات دیگری عنوان کرد که موجب عقب افتادگی توسعه ورزشی در این شهرستان شده است و تصریح کرد: در حوزه فضای ورزشی در شهرستان آوج تا‌کنون گام‌های مؤثری برداشته شده اما این فعالیت‌ها و خدمات انجام شده پاسخگوی حجم در‌خواست‌ها و اعلام حضور جوانان و نوجوانان نیست.

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به فعالیت‌های فراوان کمیته ویژه هیئت‌های ورزشی در سطح این شهرستان عنوان کرد: در دو سال گذشته تیم‌ها و افراد مختلفی از این شهرستان به مسابقات ورزشی مختلف از جمله رشته والیبال و تکواندو اعزام شده‌اند که نشان‌دهنده استعداد و توانایی بالای ورزشکاران شهرستان آوج است.

موسوی با اشاره به مکاتبات و برنامه‌ریزی انجام شده پیرامون اجرای طرح و فاز گازرسانی مستقیم به سالن‌ها و اماکن ورزشی در سطح شهرستان آوج بیان کرد: تا پایان سال جاری عملیات اجرایی طرح گازرسانی به سالن سرپوشیده ورزشی شهدا واقع در شهر آوج با اعتباری ویژه به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم مقدمات رضایت‌مندی هرچه بیشتر ورزشکاران و جوانان این شهرستان با اجرای این طرح افزایش پیدا کند.

وی تخصیص ویژه بودجه برای انجام زیرساخت دائمی و نیز محوطه‌سازی مجتمع‌های ورزشی و تفریحی را از اولویت‌های شهرستان آوج عنوان کرد و گفت: باید با تلاش و همت بیشتر عرصه برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات کشور در حوزه ورزش و سلامت فراهم شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول