اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان مطرح شد

انتقاد رئیس شورای اسلامی آبپخش از روند کند گازرسانی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از روند کند گازرسانی به آبپخش انتقاد کرد.

انتقاد رئیس شورای اسلامی آبپخش از روند کند گازرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: تعیین اهداف و اولویت‌بندی از مهم‌ترین اصولی است که تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و تمام کارهای خود را باید بر اساس اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده جلو ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: مسئولان در برنامه‌ریزی‌های خود باید توجهی خاص به مردم داشته باشند زیرا در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمت مسئولان قلمداد می‌شوند و خدمت به ایشان از والاترین و ارزشمند‌ترین اعمال است.

وی توجه به دردها و مشکلات مردم را از ویژگی‌های اصلی شوراهای اسلامی برشمرد و افزود: شوراهای اسلامی نماینده مردم و برخاسته از آرای مردم هستند و ایشان باید در تمام لحظات به فکر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و حل مشکلات و دغدغه‌های ایشان باشند.

رضایی ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی باید خود را وقف مردم کنند و تمام توانشان را در راستای خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به مردم به ‌کار گیرند و اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش نیز تمام توان خود را برای اعتلای آبپخش عزیز به کار گرفته‌اند.

این مسئول یادآور شد: گازرسانی به منازل آبپخش از برنامه‌های مهمی است که در یک‌ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در ارتباط با آن صورت پذیرفته و شاهد پیشرفت مطلوب این پروژه بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با انتقاد از روند کند گازرسانی به آبپخش بیان کرد: کندی روند اجرای پروژه گازرسانی به آبپخش از مسائل مهمی است که مورد انتقاد شورا قرار دارد و شورای اسلامی شهر آبپخش پیگیری‌های گسترده‌ای به منظور حل این مشکل داشته است.

وی اضافه کرد: بر اساس گفته‌های مسئولان شرکت گاز استان بوشهر تا 10 روز آینده شاهد تست و تزریق گاز به 24 کیلومتر از شبکه‌های گازرسانی شهر آبپخش خواهیم بود.

رضایی با اشاره به اقدامات قبلی شرکت گاز استان در آبپخش گفت: در دوره‌های قبلی شاهد تست، تزریق گاز و نصب علمک در 15 کیلومتر از شبکه‌های گازرسانی شهر آبپخش بوده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول