اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه نخست امسال

419 کیلومتر شبکه گازرسانی در آذربایجان‌شرقی اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: در 4 ماهه نخست سال‌جاری با اجرای بیش از 419 کیلومتر شبکه گاز ،14 هزار و 787 مشترک جدید شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده است.

419 کیلومتر شبکه گازرسانی در آذربایجان‌شرقی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال‌جاری 11 هزار و 927 مشترک شهری، 2 هزار و 860 مشترک روستایی و 57 مصرف‌کننده عمده تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به رشد گازرسانی به واحدهای صنعتی استان ادامه داد: در سال‌جاری 1708 میلیون مترمکعب گاز جایگزین سایر فرآورده‌های میان تقطیر در بخش صنعتی شده است.

دینی با بیان اینکه در سال‌جاری 5 هزار و 960 مورد انشعاب جدید در گستره استان نصب شده است، اظهار کرد: با نصب این انشعابات 5 هزار و 876 نفر تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

وی شمار روستاهای در دست اجرای گازرسانی را 274 مورد برشمرد و تصریح کرد: 27 روستای همزمان با هفته دولت سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد و تمهیدات لازم نیز به منظور به ثمر رسیدن این روستا‌ها تا پایان سال‌جاری اتخاذ شده است.

دینی اعلام کرد: تاکنون 948 روستای استان گازدار شده که پیش‌بینی می‌شود با اتمام پروژه‌های در دست اجرا، درصد بهره‌مندی روستایی به 80 درصد افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات مقاوم‌سازی و تعویض شبکه‌های فرسوده، حفظ و نگهداری از تاسیسات گازرسانی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت خصوصاً پست‌های امدادی در سراسر استان، جریان گاز به صورت مستمر در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول