اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

عملیات گازرسانی به روستاهای دیل گچساران آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل گچساران آغاز و کلنگ این پروژه به زمین زده شد.

عملیات گازرسانی به روستاهای دیل گچساران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای حوزه دیل از توابع این شهرستان صبح امروز و با حضور مسئولان استانی و محلی و جمعی از مردم این روستاها آغاز شد.

در این مراسم نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

مسئولان در بدو ورود به روستای دیل با حضور در گلزار شهدای این روستا و قرائت فاتحه، با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر حفظ و پاسداشت ارزش‌های شهدا و امام شهدا تأکید کردند.

به گزارش فارس، طرح مطالعاتی گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل توسط کارشناسان و مهندسان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد و گچساران انجام شد.

روستاهای آرو، دیل، شامبراکان، ناز‌مکان، سر‌تیره، اسپر، پوراژ و گبرستان از روستاهای مجتمع روستایی دیل بوده که عملیات گازرسانی به این روستاها آغاز شد.

با گازرسانی به مجتمع روستایی دیل افزون بر یک‌هزار خانوار با جمعیتی بیش از 4 هزار نفر در این روستاها از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

برای خرید کالای مورد نیاز و اجرای این پروژه اعتباری افزون بر 24 میلیارد ریال و از محل اعتبارات شرکت ملی گاز اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل گچساران از مصوبات دور سوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول