اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کهنوج در مسیر توسعه و عدالت؛

فاز نخست گازرسانی به کهنوج بهمن ماه اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: تا بهمن ماه امسال فاز نخست پروژه ملی و عظیم گازرسانی به این شهرستان اجرایی می‌شود.

فاز نخست گازرسانی به کهنوج بهمن ماه اجرایی می‌شود

عباس اطمینانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: اکنون یک تیم جوان، فنی و اجرایی خوب متشکل از نیروهای بومی شهرستان کهنوج در اداره‌ها و سازمان‌ها شکل گرفته است که شبانه‌روز در حال تلاش جدی برای آبادانی و توسعه شهر هستند که به لطف خدا توانسته‌ شتاب خوبی در راستای پیشرفت پروژه‌های عمرانی و وحدت شهرستان به وجود آورند.

وی افزود: طی سال‌های 91 - 90 با تهیه برنامه چهار ساله توسعه شهرستان نیز شتاب خوبی در زمینه سازندگی و توسعه همکاری در بخش‌های مختلف تدوین شده و در حال اجرا است که ان‌شاءالله  این روند در آینده نه چندان دور کهنوج را به شهرستانی با تمام زیرساخت‌ها به ویژه زیرساخت‌های شهری تبدیل می‌کند.

اطمینانی تصریح کرد: زیرساخت شهری و عمران شهری به عنوان نخستین اولویت شهرستان کهنوج، چهره این شهر را کاملاً تغییر داده است.

وی ابراز داشت: اعتبارات خوبی طی 2 سال گذشته علاوه بر درآمدهای شهرستان کهنوج از منابع استانی و ... توسط شورای برنامه‌ریزی شهرستان اختصاص یافته که این روند تا دستیابی به تمام برنامه‌ها ادامه دارد.

اطمینانی عنوان کرد: اصلاح ورودی‌های شهر، اجرای کنارگذر، فاضلاب شهری، تأمین آب آشامیدنی، آسفالت معابر شهری، ناوگان شهری و ساماندهی دست‌فروشان از جمله پروژه‌هایی هستند که یا انجام شده و یا در حال اجرا هستند.

فرماندار کهنوج با اشاره به گازرسانی به شهرستان و شهر کهنوج گفت: تا بهمن ماه سال جاری فاز نخست این پروژه ملی و عظیم اجرا می‌شود.

اطمینانی با اعلام اینکه فاز دوم این پروژه نیز از سال 92 در مرکز شهر و دیگر محله‌ها انجام می‌گیرد، بیان داشت: در محله‌های امیرآباد، ناصرآباد، حسین‌آباد و نظمیه و سادات لوله‌گذاری انجام شده است که امیدواریم تا بهمن ماه به بهره‌برداری برسد.

وی در زمینه اجرای فاضلاب شهری اذعان داشت: تا پایان تیر ماه تأسیسات آماده بهره‌برداری شده و آبگیری و انشعاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اطمینانی خاطرنشان کرد: مشکل تأمین اعتبار نیروگاه یک هزار مگاواتی و پست 400 کیلوواتی توسط صندوق توسعه کشور برطرف شده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم طی چند ماه آینده با انعقاد قرارداد با بانک صنعت و معدن و کارآفرین این مشکل رفع و نیروگاه طی دو فاز در سال‌های 92 و 93 به بهره‌برداری برسد.

اطمینانی تصریح کرد: هم‌اکنون با توسعه نیروگاه 50 مگاواتی که در پی افزودن 25 مگاوات دیگر حاصل شده و همچنین ایجاد پست‌های جدید برق، مشکل افت ولتاژ روستاها و محله‌های شهر برطرف شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول