اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت امسال محقق می‌شود

بهره‌برداری از چند طرح گازرسانی با اعتبار 102 میلیارد ریال در یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره‌برداری چند طرح گازرسانی به استان یزد در هفته دولت امسال خبر داد.

بهره‌برداری از چند طرح گازرسانی با اعتبار 102 میلیارد ریال در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، علیرضا پیله‌ور اظهار داشت: در هفته دولت امسال پروژه‌های گازرسانی به فاز دوم شهر طبس، پنج روستا، چهار مجتمع مسکن مهر و یک واحد صنعتی عمده در هفته دولت سال جاری خبر داد.

وی در تشریح مشخصات این پروژه‌ها افزود: پروژه گازرسانی به فاز دوم شهر طبس با صرف هزینه 42 میلیارد ریال و پذیرش 3هزار و 500 خانوار و گازرسانی به روستای خویدک در شهرستان یزد، روستاهای اسد آباد علیا، اسد آباد سفلی و حسین آباد در شهرستان ابرکوه و روستای سرو علیا در شهرستان اردکان در مجموع با اعتبار 24 میلیارد و 500 میلیون ریال و پذیرش 470 خانوار آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

پیله‌ور ادامه داد: گازرسانی به کارخانه سیمان تجارت و پروژه احداث دومین ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان مهریز با اعتبار 26 میلیارد و 225 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و توزیع عادلانه رفاه پایه و اساس اقدامات دولت است، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت،پروژه‌های گازرسانی به 4 هزار و 260 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و با صرف هزینه 10 میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول