اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد:

24 میلیارد ریال به گازرسانی روستاهای دیل اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات شرکت گاز، افزون بر 24 میلیارد ریال به عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل از توابع گچساران اختصاص یافت.

24 میلیارد ریال به گازرسانی روستاهای دیل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هوشنگ صیدالی ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی گازرسانی به هفت روستای مجتمع دیل گچساران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به مصوبه سفر سوم رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، طرح مطالعاتی پروژه گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل در دستور کار شرکت گاز استان قرار گرفت.

وی دیل، آرو، پوراژ، سرتیره، نازمکان سفلی و علیا، شامبراکان و گبرستان را از روستاهای مجتمع دیل برشمرد و اعتبار پروژه گازرسانی به این روستاها را افزون بر 24 میلیارد ریال عنوان کرد.

صیدالی افزود: مدت زمان اجرای گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل 10 ماه است که تعامل و همکاری مردم با شرکت گاز گچساران تسریع در روند اجرایی گازرسانی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تعداد خانوار بهره‌بردار این پروژه را یک‌هزار و 700 خانوار با جمعیتی افزون بر 7 هزار نفر اعلام کرد و ابراز داشت: طول پروژه انتقال گاز به روستاهای فاز اول این پروژه، افزون بر 30 کیلومتر است.

صیدالی با تشریح روند اجرای گازرسانی به مجتمع روستای دیل این طرح را شامل 29 هزار و 788 متر عملیات گازرسانی عنوان کرد.

وی اذعان داشت: بیش از یک‌هزار و 814 متر خط تغذیه به قطر‌های چهار، شش، هشت و 10 اینچ و افزون بر 7 ‌هزار و 56 متر شبکه فلزی به قطر چهار، شش و هشت اینچ برای انجام این پروژه لازم است.

صیدالی ادامه داد: استفاده از 4 هزار و 320 متر شبکه پلی‌اتیلن به قطر 125 و 160 میلی‌متر از دیگر مشخصات اجرایی این پروژه است.

فاز دوم گازرسانی به روستاهای دیل بزودی اجرایی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اجرا و نصب دو دستگاه ایستگاه تقلیل فشار TBS به ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب بر ساعت را از دیگر مشخصات فنی اجرای این پروژه عنوان کرد.

صیدالی از اجرای فاز دوم عملیات گازرسانی به دیگر روستاهای مسیر مجتمع روستای دیل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: فاز دوم این پروژه برای گازرسانی به روستاهای اسپر، بناری علیا و سفلی خیمند، رودبال و گدارشهری در دست مطالعه است.

وی ابراز داشت: در آینده نزدیک گاز‌رسانی به این روستاها از همین خط لوله گاز انجام می‌شود.

صیدالی با اشاره به نزدیکی زمین‌های کشاورزی مردم با محل انتقال خط لوله گاز به عنوان تنها مشکل پیش‌روی این پروژه، همکاری مردم در زمینه اجرای شبکه گاز این روستاها را خواستار شد. 

وی یادآور شد: کارشناسان، مهندسان و نیروهای شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در راستای خدمات‌رسانی به مردم مناطق مختلف شهری و روستایی تلاش شبانه‌روزی دارند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول