اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

گازرسانی به 25 روستای اردبیل تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ عملیات گازرسانی به 25 روستای تابعه شهرستان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

گازرسانی به 25 روستای اردبیل تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جلسه کمیته سوخت و بررسی آخرین وضعیت گازرسانی به روستاها اظهار داشت: در پنج سال گذشته 48 روستا در شهرستان اردبیل از نعمت گاز خانگی برخوردار شده‌اند.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی و گازرسانی به 25 روستای دیگر امسال به پایان رسیده و در مناسبت‌های پیش رو با افتتاح آن 35 درصد دیگر از جمعیت خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

اکبری خاطر نشان کرد: حجم جمعیت برخوردار در روستاهای بخش مرکزی و سومرین بالاتر از میزان درصد دیگر مناطق روستایی ارزیابی شده است.

این مسئول اضافه کرد: تلاش می‌کنیم همه روستاهای در مسیر عملیات گازرسانی و با اولویت مناطق روستایی پرجمعیت و متراکم از این نعمت خدادادی بهره برده و گازرسانی به آنها انجام شود.

وی بیان کرد: برای نصب علمک با هدف مصرف روستاییان از نعمت گاز اقدام به موقع صورت گرفته و شاهد عملیات لوله‌گذاری و گازرسانی به مناطقی می‌باشیم که در مسیر گازرسانی اصلی قرار دارد.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز بسیاری از مناطق روستایی ما از نعمت گاز برخوردار هستند و با تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی این کار با شتاب بیشتر نسبت به سال‌های گذشته ادامه دارد.

اکبری ضرورت توزیع کپسول گاز مایع توسط شرکت‌های توزیع‌کننده و ایجاد نمایندگی در سطح مناطق مختلف شهری را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

وی تاکید کرد: توزیع کپسول مایع در مناطق روستایی با مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستایی با مراقبت‌های فنی و اصولی و بازدیدهای میدانی از سوی شرکت‌های نفت و گاز منطقه در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

اکبری همچنین تخفیف 50 درصدی گاز مصرفی برای مراکز آموزشی و استفاده رایگان آن در مساجد و حسینیه‌ها را براساس ابلاغ بخشنامه‌های صادره ضروری اعلام کرد.

وی گفت: شرکت گاز برای نصب تجهیزات فنی جایگاه‌های سی‌ان‌جی که عملیات ساختمانی آن به اتمام رسیده و همچنین رفع نواقص موجود در امکانات فنی جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهری به لحاظ بالا رفتن میزان مصرف وسایط نقلیه در موسم تعطیلات تابستانی می‌تواند در جلوگیری از صف‌های طولانی برای استفاده از سوخت جایگاه‌های دوگانه سوز را به طور ملموس کاهش بدهد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول