اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد

اجرای عملیات گازرسانی به 5 روستای گرمی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: عملیات گازرسانی به 5 روستای شهرستان گرمی اجرایی شده و تا پایان سال اغلب این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

اجرای عملیات گازرسانی به 5 روستای گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی ظهر امروز به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراحل گازرسانی به روستاهای گرمی اظهار داشت: گازرسانی به روستاها مهمترین اولویت شرکت گاز استان اردبیل است که در این خصوص قصور و کوتاهی از هیچ کس پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز گازرسانی به 15 روستای بخش انگوت، پنج روستای بخش مرکزی و هفت روستای انگوت غربی در دستور کار بود، افزود: با اعتبار 8 میلیارد تومان در یک سال گذشته گازرسانی به بخش موران آغاز شده و با اجرای 10کیلومتر لوله‌کشی و علمک‌گذاری، بهره‌برداری از گاز طبیعی در این مناطق آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: با تکمیل و افتتاح از پروژه گازرسانی به 5 روستای گرمی تا پایان امسال شاخص برخورداری جمعیت روستایی گرمی از گاز طبیعی از 13 درصد به 31 درصد ارتقا خواهد یافت.

وی گازرسانی به 63 روستای بخش مرزی موران را از پروژه های مهم شرکت گاز در گرمی دانست و افزود: تاکنون چهار کیلومتر از خط انتقال این پروژه لوله‌گذاری شده است.

این مسئول هزینه گازرسانی به بخش موران را 70 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ایستگاه تقلیل فشار گاز خط انتقال بخش موران در حال نصب و راه‌اندازی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به روند کند گازرسانی به موران خواستار تسریع در اجرای آن به لحاظ کوهستانی و سردسیر بودن این بخش شد.

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی تصریح کرد: توسعه طرح‌های گازرسانی به روستاهای بخش انگوت گرمی با هدف افزایش تعداد روستاهای گازدار این شهرستان ضرورت دارد.

وی همچنین بر لزوم تسریع و دقت در اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول