اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شرکت گاز سیرجان:

عملیات تکمیلی گازرسانی روستاهای ‌سیرجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات تکمیلی گازرسانی و بهره‌مندی 75 درصد روستاهای واجد شرایط سیرجان از نعمت گاز آغاز شد.

عملیات تکمیلی گازرسانی روستاهای ‌سیرجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمد‌مهدی جبیری مسئول شرکت گاز سیرجان پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات این طرح اظهار داشت: با اعتبار 40 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت ملی گاز ایران 34 کیلومتر شبکه لوله‌گذاری گاز در حاشیه شهرستان انجام می‌شود و 24 کیلومتر نیز در طرح‌های توسعه روستایی در حال انجام است.

وی از اتمام طرح گازرسانی به مجتمع مسکن مهر سیرجان خبر داد و افزود‌: در صورت اتمام سایر مجتمع‌های مسکونی و ارائه پایان کار توسط پیمانکاران طرح‌های گازرسانی در این مناطق نیز به سرعت انجام می‌شود.

جبیری از انجام عملیات گازرسانی به ‌مناطقی که در سطح شهرستان دارای نقشه طرح تفضیلی هستند نیز خبر داد و گفت: مناطقی که دارای مشکل گاز هستند، می‌توانند با درخواست مردمی و ارائه طرح تفضیلی در طرح گازرسانی قرار بگیرند. 

وی عنوان کرد: 75 درصد روستاهای شهرستان سیرجان که دارای شرایط گازرسانی بودند به شبکه گاز متصل شدند که بیش از 75 هزار نفر در روستاها نیز ایز نعمت گاز استفاده می‌کنند و در حال حاضر نیز روستاهایی که طرح هادی آنان به اتمام رسیده و 10 کیلومتر تا خطوط انتقال گاز فاصله دارند و 100 خانوار هستند از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

جبیری خاطرنشان کرد: هم اکنون یک هزار و 600 کیلومتر شبکه درون شهری و 70 کیلومتر تغذیه با نسب 35 هزار علمک برای اشتراک‌پذیری در سیرجان وجود دارد و 100 درصد مردم شهر با شهرک‌های توسعه یافته از این نعمت خدادای بهره‌مند هستند.

وی گفت: طرح نشت‌یابی نیز در فصل‌های مختلف سال با هدف جلوگیری از هدر رفت گاز و خطرات احتمالی انجام می‌شود و مردم به محض مشکل استنشاق بوی گاز در معابر عمومی با تلفن 194 تماس حاصل کرده تا نسبت به رفع نشت اقدام شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول