اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

روز قدس تنها به مسلمانان تعلق ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس متعلق به همه مردم آزاده جهان است و تنها تعلق به ایران و کشورهای اسلامی ندارد.

روز قدس تنها به مسلمانان تعلق ندارد

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با گرامیداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان و حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین موجب ایجاد اعتماد به نفس و پشتوانه‌سازی برای کشورهای در خط مقاومت می‌شود.

وی افزود: امام راحل با تیزهوشی و تیزبینی، روز قدس را در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان قرار داد و ما نیز تا مادامی که رژیم اشغالگر قدس وجود داشته باشد راهپیمایی این روز را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه، سوریه امسال در نوک پیکان نبرد و مورد تعرض کشورهای غربی قرار گرفته بیان داشت: به همین جهت روز قدس امسال در کانون توجه جهانیان قرار گرفته تا شرایط بوجود آمده در خط مقاومت را مشاهده کنند.

منصوری اضافه کرد: باید امسال تمام آحاد جامعه اعم از احزاب و تشکل‌ها، جمعیت‌ها و مسئولان به دلیل شرایط حاکم بر منطقه، ملت ایران و دیگر کشورهای مسلمان و آزاده جهان مثل گذشته و حتی پرشورتر از سا‌ل‌های قبل در روز قدس شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مسلمان جهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف از دولت سوریه به عنوان تنها دولت مقاومت در برابر اسرائیل حمایت کرده و تجاوز تروریست‌ها و حمایت استکبار جهانی از تروریست‌های مسلح در سوریه را محکوم می‌کنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم شورای اسلامی یادآور شد: امسال در تمامی کشورهای اسلامی مصر، بحرین، عراق و حتی در کشورهای اروپایی، مسلمانان پا به پای ملت ایران در این راهپیمایی شرکت کرده و خشم و نفرت خود را از ظلم و استکبار به گوش جهانیان می‌رسانند.

این مسئول از مردم مؤمن و روزه‌دار این دو شهرستان خواست تا در برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس اهتمام داشته باشند و بدانند که حضور هر مسلمان در این مراسم بزرگ تیری در چشم استکبار جهانی است که آخرین روزهای عمر خود را سپری می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول