اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

روز قدس نشانه توان مقاومت اسلامی در برابر استکبار است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: امت اسلامی در روز قدس امسال توان مقاومت اسلامی را به رخ جهانیان و کشورهای استکباری می‌کشانند.

روز قدس نشانه توان مقاومت اسلامی در برابر استکبار است

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در پاسخ به این پرسش که روز قدس امسال چه تفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد؟ گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب در سال‌های نخست پیروزی انقلاب چند طرح جهانی برای ایجاد و گسترش وحدت در میان مسلمانان مطرح فرمودند که با استقبال امت اسلامی روبه‌رو شد.

وی تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها مربوط به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس است که طی سه دهه اخیر در این روز امت اسلامی با زبان روزه یک صدا نفرت و انزجار خود را از صهیونیست‌ها و استکبار جهانی فریاد می‌زند.

استاندار البرز با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه و رخدادهای کشورهای اسلامی طی یک سال اخیر گفت: در این مدت شاهد گسترش و افزایش توطئه‌های استکبار جهانی علیه حکومت‌های مستقل اسلامی هستیم.

فرهادی گفت: غربی‌ها از یک سو تحریم‌های مغرضانه زیادی را علیه جمهوری اسلامی اعمال کرده و از سوی دیگر برای حفظ امنیت رژیم اشغالگر قدس، علیه حکومت‌های ضد اسرائیلی منطقه مانند سوریه توطئه می‌کنند.

وی تاکید کرد: تمام این توطئه‌ها با هدف ضربه زدن به جهان اسلام و حکومت‌های مستقل اسلامی صورت گرفته و برای خنثی‌سازی دسیسه‌های غرب بیش از گذشته نیازمند وحدت و انسجام  مسلمانان سراسر جهان هستیم.

استاندار البرز ادامه داد: بنابراین در چنین شرایطی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تاثیرات متفاوتی نسبت به سال‌های قبل در معادلات بین‌المللی خواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: مسلمانان سراسر دنیا باید در این روز مقدس توان جبهه مقاومت اسلامی را به رخ جهانیان و کشورهای استکباری کشانده و مطمئن باشند که نمایش وحدت آنها توطئه‌های غرب را خنثی‌ خواهد کرد.

فرهادی به استقبال اقشار مختلف مردمی در استان البرز برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال اشاره کرد و متذکر شد: مردم متدین و ولایت‌مدار این استان همواره در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب حاضر بوده‌اند.

وی در پایان اذعان داشت: به طور قطع امسال نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس، روحیه ولایت‌مداری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول