اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کجور در مازندران:

مردم کجور در صفوف دشمن‌شکن روز قدس شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کجور در مازندران گفت: مردم کجور در صفوف دشمن‌شکن روز قدس شرکت می‌کنند.

مردم کجور در صفوف دشمن‌شکن روز قدس شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، حجت‌الاسلام یزدان جهاندار لاشکی صبح امروز در مراسم یادواره مجاهد شهید شیخ فضل‌الله کجوری معروف به نوری و 15 تن از شهدای گلگون کفن دفاع مقدس روستای لاشک کجور گفت: امروز در دیار و زادگاه مجاهد شهید شیخ فضل‌الله کجوری معروف به نوری یکی از مردان بزرگ تاریخ ایران حضور داریم و امیدواریم قدم‌هایی که در برپایی این یادواره بسیار ارزشمند برداشته شد مورد رضایت خداوند قرار گیرد و شهدا نیز در روز قیامت شفاعت‌کننده همه ما باشند.

وی درباره شخصیت مجاهد شهید شیخ فضل‌الله کجوری افزود: شأن و منزلت این مجاهد شهید آنقدر بزرگ بود که حاضر نشد در طول زندگی عزت‌مندانه خویش حتی برای یک ساعت زیر پرچم کفر باشد.

خطیب نماز جمعه کجور ادامه داد: روستای لاشک دیار شهدای بزرگی است و مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه دارد که همواره در انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور گسترده داشته و این افتخاری برای روستای لاشک کجور مازندران است.

امام جمعه کجور به در پیش روی بودن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: همه اقشار مختلف مردم باید با راهپیمایی در روز قدس خشم و انزجار خود را علیه رژیم غاصب اعلام کنند.

این مسئول اذعان داشت: امسال نخستین نماز جمعه کجور در روز قدس برگزار می‌شود که حضور مردم ولایتمدار، روزه‌دار و مومن کجور در این نماز جمعه بسیار ارزشمند است و نیز با حضور خود در صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی روز قدس اتحاد و وحدت مسلمانان را به نمایش گذاشته و خشم و انزجار خود را نسبت به کینه‌توزی‌ها و دشمنی استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول