اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

دشمنان به دنبال ابهام‌آفرینی در اصول حقیقی نظام هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: دشمنان امروز به دنبال ابهام‌آفرینی در اصول اساسی و حقیقی نظام اسلامی هستند.

دشمنان به دنبال ابهام‌آفرینی در اصول حقیقی نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مهدی عباسی ظهر امروز در جلسه ماهیانه روحانیون شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه آموزه‌های متعالی قرآن کریم بهترین مشاور و راهنما برای انسان‌ها است، اظهار کرد: تمام مسلمانان و شیعیان جهان امروز با تمسک به آیات نورانی و روانبخش قرآن کریم باید به زندگی و حیات خویش جهت داده و سبب سعادتمندی امت اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه دوره‌های ویژه تربیت مربی قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها شامل دو مرحله عمومی و تخصصی است که مربیان با گذراندن مراحل مقدماتی می‌توانند در دوره‌های ویژه و تخصصی شرکت کرده و پس از گذراندن دوره‌ها مجوز دریافت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه عمده فعالیت دشمنان در عرصه شبیخون فرهنگی و جنگ نرم شبهه‌افکنی و ایجاد یأس در دل جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد: باید با تولید آثار فرهنگی و دینی به مبارزه با تهاجمات گسترده دشمنان رفته و آنان را از  اهداف و برنامه‌های خویش پشیمان و مأیوس کنیم.

عباسی لزوم نشر اعتقادات دینی در جامعه را از وظایف روحانیون و مبلغان دینی عنوان کرد و گفت: اگر تمام مردم و مسئولان نگاه جامعی به امور فرهنگی داشته باشند بی‌شک می‌توان به اقتدار و آبروی مضاعف نظام اسلامی در بین کشور‌ها و ملت‌های دیگر امیدوار‌تر بود.

وی حضور جوانان و دانشجویان در مراسم‌های مذهبی را از جمله برکات ارزشمند نظام اسلامی در طول 33 سال گذشته دانست و خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی با ترویج و حاکم ساختن مبانی اعتقادی و مذهبی در جوانان زمینه را برای بی‌اثر کردن نقشه‌های دشمنان فراهم کرد و سبب مأیوس شدن دشمنان از نقشه‌های غیر‌اخلاقی و دینی خود شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه دولت باید حمایت‌های خویش را از اقشار کار‌آمد و ابزار‌های فرهنگی و دینی افزایش دهد، بیان کرد: امروز نیازمند یک نگرش عمیق و بسیار کار‌آمد برای جلوگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی هستیم.

وی در خاتمه ابراز کرد: همت و اراده جوانان پاسخگوی بسیار قوی تهدیدات ضدفرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول