اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

توطئه اقتصادی دشمنان علیه ایران بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: تمام توطئه‌های دشمنان علیه ایران از بدو تاسیس انقلاب اسلامی تاکنون شکست خورده که به دنبال آن توطئه اقتصادی آنها نیز بی‌اثر خواهد بود.

توطئه اقتصادی دشمنان علیه ایران بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام جلال موسوی‌تبار صبح امروز در نشست مشترک با سرپرست جدید فرمانداری سلسله با اشاره به توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان از بدو تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را در قالب توطئه‌های مختلف برای ایجاد چالش در سر راه توسعه و موفقیت نظام اسلامی به کار گرفته‌اند که با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در زیر سایه رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری در هیچ کدام از توطئه‌ها و دسیسه‌های خود موفق نشده‌اند.

وی در ادامه به توطئه اقتصادی دشمنان در قالب تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: دشمنان بر این باورند که با مشکلات اقتصادی می‌توانند سد راه توسعه، ترقی و اقتدار ایران اسلامی شوند، غافل از آنکه ملت ایران با تأسی از دین مبین اسلام و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری با قدرت تمام و سریع‌تر از گذشته راه توسعه را ادامه می‌دهند.

موسوی‌تبار در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت شهرستان اشاره کرد و گفت: سلسله یکی از شهرستان‌های فاخر استان لرستان است که دارای پتانسیل‌های ارزشمندی در زمینه‌های علمی و تولیدات بخش‌های مختلف کشاورزی است که در صورت برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌تواند به یکی از قطب‌های علمی و اقتصادی لرستان تبدیل شود.

امام جمعه سلسله مبارزه با بیکاری، استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال، نظارت دقیق بر بازار، بالا بردن توان تولیدی شهرستان و تلاش برای ایجاد کارخانجات تولیدی مرتبط با توانمندی‌ها و پتانسیل‌های سلسله را از جمله نیازهای شهرستان عنوان کرد و خواستار توجه جدی مسئولان به آنان شد.

در ادامه سرپرست فرمانداری سلسله گفت: در شرایط کنونی حفظ وحدت، هم‌دلی و برادری برای غلبه بر مشکلات و سرعت بخشیدن به حرکت چرخ‌های توسعه شهرستان امری ضروری و جدی است.

صفاپور با اشاره به اینکه مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند، گفت: باید تمام توان خود را برای ارائه خدمات بهتر و در خور شأن آنان با رعایت اصل تکریم ارباب‌رجوع به کار گیریم.

وی نظم کاری، خدمت بی‌منت به مردم و تسریع و تسهیل در رفع مشکلات آنان را اصلی‌ترین برنامه‌های کاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد و خواستار توجه جدی کلیه مسئولان شهرستان به این مهم شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول