اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

خبرنگاران با خبرهای بصیرتی خود دشمن را مایوس‌تر کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه ایران اسلامی را خبرسازترین کشور دنیا دانست و گفت: خبرنگاران باید با خبرهای بصیرتی خود روز به روز دشمن را مایوس‌تر کنند.

خبرنگاران با خبرهای بصیرتی خود دشمن را مایوس‌تر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، غلامرضا حسین‌پور چهارشنبه شب در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان سربیشه اظهار کرد: خبرنگاران با توجه به حساسیت شغلی که دارند باید نکاتی از قبیل تعهد اخلاقی و کاری، تقویت بحث خبری، تحقیق و پژوهش، صداقت و امانتداری را در امر خبررسانی مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ایران اسلامی خبرسازترین کشور دنیا محسوب می‌شود، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با خبرهای بصیرتی و ناب خود دشمن را مأیوس‌تر از گذشته وادار به عقب‌نشینی کنند.

فرماندار سربیشه ادامه داد: مبنا و محتوای اخبار می‌تواند در تمامی ابعاد کشور تاثیرگذار باشد و این اخبار در روند تصمیم‌گیری‌های دولت‌مردان نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کند.

* خنثی‌سازی توطئه‌های جنگ روانی دشمن با قلم‌فرسایی خبرنگاران

حسین‌پور حرفه خبرنگاری را یک حرفه سخت اما باارزش دانست و افزود: خبررسانی و اطلاع‌رسانی در حقیقت کار پیامبران الهی بوده و این مهم سبب آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در جامعه می‌شده و از این رو باید خبرنگاران بیشتر قدر خود را بدانند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از دیرباز برای ایجاد تفرقه و براندازی نظام توطئه‌های متنوع و مختلفی را طراحی و عملی کرده است، اظهار کرد: امروزه دشمن برای ایجاد فضای تفرقه میان ملت با ولایت و ارزش‌های اسلامی جنگ روانی اقتصادی و فرهنگی را طراحی کرده که قلم‌فرسایی و اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه خبرنگاران در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بسیار موثر است.

فرماندار سربیشه از قلم خبرنگار به عنوان سلاحی برنده و مهم در تمامی عرصه‌ها یاد کرد و گفت:  تلاش، همت و قلم‌فرسایی خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز همانند کوشش تمام اقشار جامعه در پیشرفت و تثبیت نظام اسلامی ارزشمند و تاثیرگذار است.

حسین‌پور تصریح کرد: خبرنگاران در حقیقت پل ارتباطی میان مسئولان و مردم هستند و با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف خود در انعکاس مشکلات مردم به مسئولان و از طرفی با اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت برای مردم سبب اعتماد‌افزایی در جامعه می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول