اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناوه:

دشمنان به ‌دنبال نابودی خط مقاومت اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناوه با بیان اینکه دشمنان به دنبال نابودی خط مقاومت اسلامی هستند گفت: در جمعه آخر ماه مبارک رمضان (روز قدس) با مشت‌های گره کرده خود جواب دندان‌شکنی به نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیسم می‌دهیم.

دشمنان به ‌دنبال نابودی خط مقاومت اسلامی هستند

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: امام علی(ع) امروز در بین شیعیان خود غریب است و با توجه به تبلیغات غرب به‌ویژه در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در ایجاد شبهه‌پراکنی، هوشیاری جوانان و تمام شیعیان را می‌طلبد که شخصیت و سیره واقعی این امام بزرگوار را گسترش داده که با این عمل همچون گذشته جواب محکمی به بیگانگان دهند.

رکنی‌حسینی با تاکید بر اینکه شمشیری که بر فرق امام علی(ع)خورد شمشیر جهل و نادانی بود افزود: آن چیزی که امام علی(ع) را خانه‌نشین کرد و باعث شد مردم از این امام بزرگوار فاصله بگیرند جهل و نادانی مردم زمانه بود که امروز هم شاهد آن هستیم که این جاهلان و نادانان در رسانه‌های خود چگونه شخصیت و معصومیت این امام را خدشه‌دار می‌کنند.

وی در ارتباط با نقد رسانه‌ای گفت: امروز در فضای رسانه نقدی مؤثر و کارساز است که در رشد و تعالی جامعه کمک کند نه اینکه آب در آسیاب دشمن بکوبد.

رکنی‌حسینی افزود: نقد و نقدنویسی نیاز مبرم جامعه کنونی است اما نه نقدی که در پی خصومت‌ها و سیاه‌نمایی باشد، بلکه نقدی که موجب پیشرفت کارها شود.

امام جمعه گناوه گفت: امروز دشمنان به دنبال این هستند که خط مقاومت اسلامی را نابود کنند که ما در جمعه آخر ماه مبارک رمضان (روز قدس) با مشت‌های گره کرده خود فریاد می‌زنیم و جواب دندان‌شکنی به استکبار و صهیونیسم می‌دهیم.

امام جمعه گناوه در پایان گفت: تقوا یک نیروی کنترل درونی است که انسان را در برابر شهوت‌ها و لغزش‌ها نگه می‌دارد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول