اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دست و پا زدن‌های دشمن نتیجه نفوذ مسلم ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: دست و پا زدن‌های امروز استکبار جهانی در کنار گوشه جهان نشان روشنی از نفوذپذیری انقلاب اسلامی و اندیشه‌های بارور آن در رسیدن به نقطه تعالی است.

دست و پا زدن‌های دشمن نتیجه نفوذ مسلم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی در اردبیل اظهار داشت: ما امروز در یک شرایط خاص و موقعیت حساس قرار داریم به طوری که استکبار جهانی با تمام توان و بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغی و رسانه‌ای خود پا به میدان گذاشته است تا بتواند انقلاب اسلامی را به مرحله سقوط و سرنگونی بکشاند.

وی تصریح کرد: هر چند این همه هجمه برای ما تازگی ندارد چرا که بیش از 33 سال است که با ترفندهای رنگین استکبار جهانی آشنا بوده و قرین این شکست‌ها شده است که باید به هوش باشیم و هرگز صحنه را خالی نگذاریم چرا که گذر از این گردنه سهمناک که با عنوان اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌های استکبار جهانی به شمار می‌رود یک حرکت مؤثر و تأثیرگذار در ادامه مسیر انقلاب می‌باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: دلیل این همه دست و پا زدن دشمن این است که ما در اوج قرار داریم ولی هرگز نباید به این منزلت و مقام غره شویم بلکه باید موقعیت‌ها را پاس داشته و از توانمندی‌ها استفاده کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: امروز منافع استکبار جهانی به یقین در منطقه و کشورمان سال‌های سال است که به خطر افتاده و آنها سعی می‌کنند جایگاه سابق خود را باز یابند تا در این مسیر با اراده متزلزل روبه‌رو نشوند که در این جبهه حق و باطل به یقین ملت ایران پیروز است و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا باید از ناکامی‌های خود در عراق و افغانستان و برخی دیگر از کشورها عبرت بگیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: آنها دوست ندارند ایران الگو باشد برای همین فشار می‌آورند تا جایگاه ایران را متزلزل سازند که در این ارتباط ما باید تلاش کنیم تا اقتدار نظام را به هر نحوه ممکن نشان دهیم.

صابری یکی از راه‌های ظهور و بروز این اقتدار را کنار گذاشتن هرگونه اختلال و یا رسانه‌ای کردن آن توصیف کرد و گفت: ما باید به جای دعواهای داخلی مبانی الگو شدن خود را به دنیا معرفی کنیم و اجازه ندهیم استکبار از فرصت پیش آمده استفاده کند.

وی در ادامه افزود: در این میدان سخت با هدف همسو کردن اخبار عمومی وظیفه رسانه‌ها خطیر است و ضرورت دارد فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی بهتر و بیشتر تبیین شود.

صابری با یادآوری این‌که اقتصاد مقاومتی همان ادامه مسیر کار، تلاش و همت مضاعف و همچنین کار جهادی در حوزه اقتصاد است، تصریح کرد: ما شاهد آن هستیم که دشمنان با تحریم ایران در حوزه اقتصادی می‌خواهند برخی اراده‌ها و باورهای ملی را تضعیف کنند و در سال تولید ملی کار و سرمایه ایرانی به این حرکت مستمر خدشه وارد کند اما باید به هوش بود و در این زمینه کوچک‌ترین بهانه‌ای را به دشمن نداد.

وی اوج تحریم‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران را به سرکردگی آمریکا سال 59 توصیف کرد و اظهار داشت: ‌آنها در اوج جنگ از فروش اسلحه و تسلیحات نظامی طفره رفتند تا ایران اسلامی ما را در مضیقه بگذارند اما به اراده الهی و همت مردم پیروزی واقعی از آن ملت ایران بود.

* خط قرمز سال تولید ملی مصرف نکردن کالای بیگانه است

به گزارش فارس، استاندار اردبیل یکی از خط قرمزهای سال 91 را گرایش نیافتن به سمت مصرف کالاهای خارجی توصیف کرد و ادامه داد: ما در این سال باید کالای داخلی و گرایش به مصرف تولیدات ایرانی داشته باشیم تا دشمن از این طریق نیز در انزوای بیشتر قرار بگیرد.

صابری در بخش دیگری از سخنان خود نزدیکی انتخابات اعم از شوراها و ریاست جمهوری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی از ماه‌های قبل در این کشور آغاز شده و تنور انتخابات نیز گرم و داغ است و در نیمه‌دوم سال نیز بر گرمای آن افزوده می‌شود که انتظار می‌رود همه به گونه‌ای حرکت کنیم تا مبادا فرصت خدمت را به تبلیغات زودگذر وا نهیم.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: این گناه نابخشودنی است که مدیر و مسئول و فرماندار ما بخواهد در یک سال مانده به پایان دولت از هم اکنون با کنار گذاشتن مسیر خدمت به دنبال حفظ جایگاه و حضور در دولت بعدی باشیم.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول