اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

اطلاع‌رسانی بازوی قدرتمند دولت در ایجاد امنیت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: خبررسانی و اطلاع‌رسانی صحیح بیشتری نقش را در بخش امنیت دارد و دولت‌ها از این رکن استفاده بسیار زیادی می‌کنند.

اطلاع‌رسانی بازوی قدرتمند دولت در ایجاد امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا پیش از ظهر امروز در آیینی که برای تجلیل از خبرنگاران این شهرستان تشکیل شده بود، اظهار داشت: بحث اطلاع‌رسانی در دنیای کنونی یکی از بازوهای قدرتمند دولت‌ها در بحث ایجاد امنیت است و نقش پررنگ رسانه‌ها در این زمینه بر هیچکس پوشیده نیست.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی زمان جنگ سخت نیست، بلکه با ابزاری همچون رسانه در جهان همه چیز جابه‌جا می‌شود، در چنین فضایی باید خبرنگاران تلاش کنند در جنگ نرمی که دشمنان برای ملت ایران آغاز کرده‌اند نقش بسیار قوی ایفا کنند و در راستای اطلاع رسانی صحیح به جامعه گام بردارند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: عرصه رسانه بسیار حساس است و باید تلاش کرد تا در این عرصه با جدیت رفتار شود و هیچ سستی و کوتاهی پذیرفته نیست چرا که باعث عقب افتادگی در عرصه‌های مهم خواهد شد.

وی افزود: یکی از مشخصه‌های خبرنگار خوب در ایران، تعهد و علاقه به جامعه اسلامی است و باید خبرنگاران تلاش کنند تا در عرصه اطلاع‌رسانی و خبر رسانی شفاف گام بردارند.

سعیدی‌نیا تأکید کرد: باید در اطلاع رسانی دقت بسیار زیادی به کار برد و نباید به نحوی عمل شود که سرعت رکن اساسی بوده و دقت نادیده گرفته شود که در این صورت، آفت‌ بزرگی برای صحت اطلاع رسانی در جامعه خواهد بود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی به دلیل ارتباط بسیار نزدیک با افکار عمومی و جامعه، نبض تپنده جامعه را در دست دارد و به این دلیل اهمیت زیادی در صحت و دقت در این بخش وجود دارد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول