اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل ارشاد هرمزگان تشریح شد

جزئیات برگزاری مراسم روز خبرنگار در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه به دلیل تقارن و نزدیکی مناسبت روز خبرنگار با شب‌های قدر، برگزاری مراسم مربوطه به تاخیر افتاده است، جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.

جزئیات برگزاری مراسم روز خبرنگار در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره و گرامیداشت شب‌های قدر اظهار داشت: این شب‌ها و ساعات فرصت مناسبی است تا افراد با تفکر و اندیشه‌ در امور دینی و معنوی به خداوند نزدیک و نزدیک‌تر شوند.

وی اضافه کرد: امسال به دلیل تقارن و تداخل این ایام با روز خبرنگار اداره ارشاد استان تصمیم گرفت مراسم اصلی روز خبرنگار را در روز یک‌شنبه هفته جاری برگزار کند.

مریدی‌زاده با اعلام این خبر گفت: به علت تداخل روز خبرنگار با شب‌های قدر مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل و تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره رسانه و مطبوعات خلیج فارس به 23 مردادماه موکول شده بود که در آخرین نشست زمان برگزاری مراسم به 22 مرداد ساعت 17:30 در سالن برق منطقه‌ای هرمزگان منتقل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان، همراه با ضیافت افطاری است و به تمامی خانواده رسانه نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود، گفت: مراسم روز خبرنگار امسال با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و اهالی مطبوعات و رسانه هرمزگان برگزار می‌شود و برنامه‌های متعددی نیز در کنار این مراسم تدارک دیده شده است.

به گفته این مدیرکل، برگزاری نمایشگاهی از صفحه‌های دیجیتالی مطبوعات، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف هرمزگان، برگزاری دوره آموزشی صفحه‌آرایی مطبوعات، تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره مطبوعات و رسانه خلیج فارس، رونمایی از میثاقنامه اهالی مطبوعات هرمزگان و مواردی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در هرمزگان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان هرمزگان، از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در خور توجه و قابلی برخوردار است، گفت: این قشر بارها و بارها تعهد خود را به جامعه و نظام نشان داده‌اند و از این حیث نیز دارای کارنامه‌ای موفق هستند.

مریدی‌زاده تاکید کرد: تلاش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان بر برگزاری هر چه بهتر و درخور توجه‌تر مراسم روز خبرنگار است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول