اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

خبرنگاران سربازان گمنام جبهه آگاهی‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت مسئله اطلاع‌رسانی در جامعه اسلامی و تفاوت شیوه‌های کار خبری در جوامع اسلامی و غربی، خبرنگاران را سربازان گمنام جبهه آگاهی دانست.

خبرنگاران سربازان گمنام جبهه آگاهی‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با ارج نهادن مقام خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی‌اند و اگر به جامعه آگاهی داده نشود، مثل آن است که جامعه را از اکسیژن محروم سازند و اگر آگاهی در عرصه زندگی هم وزن اکسیژن است، پس باید این اکسیژن آلوده نباشد چون موجب مسمومیت می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران می‌کوشند آگاهی منطبق با واقعیت‌ها و همراه با صداقت و درستی و به دور از اغراض دنیایی و حزبی و باندی ارائه کنند و ارزش این سربازان گمنام جبهه آگاهی بر همین مسائل است.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه کار خبرنگاری در ایران اسلامی که موطن ارزش‌های والای اسلامی و انسانی است با کار خبرنگاری در کشورهای غربی و اروپایی خیلی متفاوت است تصریح کرد: در جهان غرب به ویژه در اردوگاه استکبار به راحتی هر دروغی، راست و هر راستی، دروغ اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در آن جامعه به راحتی حق مظلوم و ضعیف زیر پا گذاشته می‌شود و به راحتی ظالم و ستمگر مورد مدح و ثنا قرار می‌گیرد، اما خبرنگاران ارزشی جامعه ما با ایمان و انگیزه مقدس و ستودنی به کار مقدس خبرنگاری می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: خبرنگاران ما کار خبرنگاری را شغل و حرفه نمی‌دانند بلکه به آن به عنوان یک رسالت و یک مسئولیت نگاه می‌کنند.

به گفته حجت‌الاسلام اسکندری خبرنگار ارزشی جامعه ما در کار خبرنگاری به دنبال نام و نان نیست بلکه به دنبال جلب رضایت خداوند و خدمت به بندگان او است، از این رو از هیچ کس نه باج می‌گیرد و نه به هیچ کس باج می‌دهد و به حداقل نام و نان اکتفا می‌کند، تا نام دین و کشور و مردمش را بلندآوازه کند و خط بطلانی بر دروغ‌پردازی‌های جبهه خبری و رسانه‌ای دشمنان ایران اسلامی بکشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول