اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی:

خبرنگاران جزو خیران بهزیستی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی گفت: خبرنگاران جزو خیران نیک اندیش مجموعه بهزیستی هستند.

خبرنگاران جزو خیران بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، محمدرضا کاظم‌زاده بعد از ظهر امروز در جریان بازدید خبرنگاران استان از شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) این شهرستان با اشاره به نقش خبرنگاران در حوزه فعالیت‌های بهزیستی گفت:‌ به طور حتم خبرنگاران با فعالیت‌های خبری نقش بسزایی را در جذب کمک‌های نیکوکاران به بهزیستی دارند.

وی همچنین به برنامه ضیافت مهر بهزیستی اشاره کرد و افزود: این برنامه هر شب با حضور مدیران ارشد در حال برگزاری بوده که در این برنامه تاکنون 30 تن از مدیران ارشد استان در این مراسم معنوی شرکت داشته‌اند.

کاظم‌زاده با بیان اینکه در اجرای طرح ضیافت مهر بهزیستی دو هدف دنبال می‌شود، توضیح داد: آشنایی مدیران با جامعه هدف بهزیستی و همچنین دیدار چهره به چهره مسئولان با خانواده‌های مددجویان از جمله اهداف برگزاری این طرح به شمار می‌رود.

وی در ادامه به وضعیت شیرخوارگاه حضرت فاطمه زهرا (س)، تنها شیرخوارگاه استان اشاره کرد و گفت:‌ این شیرخوارگاه یکی از بهترین مراکز شیرخوارگاه‌ها در سطح کشور بوده که از استانداردهای بالا برخوردار است.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی در عین حال فعالیت در این مرکز را به خاطر شرایط آن کاری سخت و طاقت فرسا عنوان کرد و افزود: این اقدامات از سوی کارکنان بهزیستی به گونه‌ای انجام شده تا کودکان این شیرخوارگاه پس از گذر سنی، به حیات خود ادامه دهند.

وی با اشاره به برخی تغییر و تحول‌ها در جهت ارتقای این شیرخوارگاه اظهار کرد:‌اکنون این مرکز نسبت به یکی دو ماه قبل خیلی پیشرفت داشته است که این مهم با مشارکت نیکوکاران تحقق یافته است.

رئیس مرکز شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان نیز با بیان اینکه این شیرخوارگاه در حال حاضر کار نگهداری از 22 کودک را بر عهده دارد، گفت:‌ این کودکان در گروه سنی بدو تولد تا شش سال قرار داشته که با حکم دادستان تحویل این مرکز شده‌اند.

الهام سالاری یادآور شد: بهزیستی به عنوان متولی این کودکان را بر اساس قانون نگهداری می‌کند.

به گفته وی، عمده این کودکان به خاطر اعتیاد والدین، رها شدگی، زندانی بودن والدین به شیرخوارگاه تحویل شده‌اند.

به گزارش فارس، در این آیین خبرنگاران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با فعالیت‌های انجام شده در تنها مرکز شیرخوارگاه خراسان‌شمالی در شیروان آشنا شدند.

تجلیل از خبرنگاران خراسان‌شمالی از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بهزیستی، فرماندار شیروان و ... به اجرا در آمد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول