اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

خبرنگاران مردم را نسبت به مسئولان بی‌اعتماد نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان چرام گفت: با توجه به اینکه خبرنگار واسطه بین مردم و مسئولان است نباید کاری کند که مردم به مسئولان بی‌اعتماد شوند.

خبرنگاران مردم را نسبت به مسئولان بی‌اعتماد نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، رئیس آموزش و پرورش و امام جمعه شهرستان چرام نشستی با خبرنگاران در راستای گرامیداشت روز خبرنگار برگزار کردند.

در این مراسم امام جمعه شهرستان چرام با اشاره به اینکه خبرنگاری شغلی مقدس است، خاطرنشان کرد: هدهد در قرآن یکی از خبرنگاران است که منشاء تحولات بوده است.

حجت‌الاسلام جعفر طزری خبرنگار را حنجره فرهنگی مردم دانست و گفت: با توجه به اینکه خبرنگار واسطه بین مردم و مسئولان است نباید کاری کند که مردم به مسئولان بی‌اعتماد شوند.

وی افزود: خبرنگار باید با بیان واقعیات نقاط ضعف و مثبت را در جهت بهسازی جامعه ایفا کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام نیز اظهار داشت: خبرنگار تصویر جامعه را با تمام وجود و با عشق و علاقه به جامعه معرفی می‌کند تا مشکلات جامعه برای مسئولان به تصویر کشیده شود.

محمدقلی جمالی با بیان اینکه کار خبرنگاری نوعی معلمی است، ابراز داشت: همچنان که کار معلمی زدودن آسیب‌ها و مشکلات است، کار خبرنگاری هم رفع محرومیت در راستای تلاش و واقع‌گویی آن‌ها است.

جمالی اضافه کرد: در حوزه آموزش و پرورش انتظار می‌رود که با توجه به آستانه سند تحول بنیادی، رسانه‌های تصویری و نوشتاری آموزش و پرورش را یاری کنند.

این مسئول، هنر خبرنگاری را انعکاس خبر در جهت پویایی و شادابی جامعه دانست و عنوان داشت: قطعا یک خبر خوب می‌تواند در جایگاه خودش بسیار موثر و در عین حال اثر روانی بر جامعه بگذارد.

وی با بیان اینکه هنر دیگر خبرنگاری انعکاس واقعیت به جامعه است، تاکید کرد: اگر هم دوش و همیار یکدیگر دستگاه تعلیم و تربیت خوب حمایت شود دغدغه‌ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

جمالی با اشاره به اینکه 50 کلاس پایه ششم در شهرستان برنامه‌ریزی شده، گفت: کلیه مقدمات و تمهیدات لازم جهت برنامه 3ـ3ـ6 آماده‌سازی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام از 290 اقدام وزارت آموزش و پرورش در راستای سند راهبردی خبر داد و متذکر شد: با این برنامه نظام جمهوری اسلامی، جایگاه معلم از کلاس محوری به پژوهش محوری ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول