اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان بویین زهرا:

خبرنگاران دید‌ه‌بان هوشیار نظام اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بویین زهرا گفت: خبرنگاران در شرایط کنونی دید‌ه‌بان هوشیار نظام اسلامی هستند.

خبرنگاران دید‌ه‌بان هوشیار نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین محمدعلی خاکباز عصر امروز در دیدار با تعدادی از متولیان فرهنگی در شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تولید آثار هنری و مستند سازی فرهنگی از جمله محور‌های فعالیت بسیج هنرمندان در سال 91 است، اظهار کرد: بسیج هنرمندان با الهام از سیره و آرمان‌های فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرو و پیشقدم بوده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه میزان برنامه‌های انجام شده از سوی سازمان بسیج هنرمندان در سطح کشور در مقایسه آماری با سال‌های گذشته رشد قابل توجهی و بسیار امیدوار‌ کننده‌تری را داشته است، افزود: لازم است که با جدیت و صبر بیشتر وارد مسائل حوزه فرهنگی و اجتماعی کشور شده و موضوعات را از نزدیک مورد تحلیل و بررسی جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از آرمان‌ها و معیار‌های حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دست‌یابی به اقتدار و عزت والا در بین کشور‌های دیگر جهان، عنوان کرد: امروز سعی و اراده قوی در مسیر تحقق چشم‌انداز‌های الهی در جمهوری اسلامی باید در دستور کار‌ و اولویت کارگزاران و دست‌اندرکاران قرار داشته و همه همواره بر روی آن تاکید کنند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بویین زهرا با اشاره به رسالت عمیق خبرنگاران در پوشش دقیق و به هنگام مراسم و محافل فرهنگی مختلف بیان کرد: امروز اقشار مختلف خبرنگاران و به ویژه خبرنگاران حوزه رسانه‌های گروهی از وظایف بسیار خطیری برخودار هستند که باید با انعکاس جامعه و بی طرفانه وقایع چشم بینا و دیده‌بان بزرگ نظام اسلامی باشند.

خاکباز حضور رسانه‌ها در حوادث و رویداد‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دینی را بسیار ضروری و مهم خواند و تصریح کرد: ضرورت این امر به این دلیل است که حضور تک تک افراد خبرنگار در وقایع مختلف موجب آگاهی و اطلاع هرچه بیشتر ملت از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های شبانه‌روزی ایران اسلامی شده و اعتماد آنان را به نظام افزایش می‌دهد.

وی در خاتمه اظهار کرد: قطعا با هوشیاری و بیداری گسترده ملت راه برای نفوذ دشمنان بسته شده و آنان همواره خوار و شکست خورده می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول