اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

خبرنگاران نفشی مهم در امور فرهنگی شهرهای بزرگ دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: خبرنگاران مهم‌ترین نفش را توسعه امور فرهنگی در شهرهای بزرگ دارند.

خبرنگاران نفشی مهم در امور فرهنگی شهرهای بزرگ دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی گودرزی عصر شنبه در نشستی در رابطه با بزرگداشت روز خبرنگار و جایگاه رسانه با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می‌شوند، اظهار داشت: روز خبرنگار که امسال با ایام پر برکت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر تقارن یافته است را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع‌رسانی به ویژه شهید محمود صارمی و سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی گرامی می‌داریم و از درگاه حضرت حق برای تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه توفیق روزافزون مسئلت داریم.

به گفته وی اصحاب رسانه‌، حامیان و نگهبانان راستین قلم و آگاهی هستند و روز خبرنگار روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند.

این مسئول با بیان اینکه امروزه تلاش همه در مسیر دانایی و توسعه ایران اسلامی است، گفت: حضور خبرنگاران گرانقدر برای آگاهی بخشی به مردم، به منزله یک توفیق عظیم به شمار می‌رود، خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: صداقت در انتقال حقیقت است که مردمی را به پیشرفت می‌رساند و آنچنان سطح آگاهی‌شان را بالا می‌برد که بتوانند پذیرای جامعه‌ای پیشرفته و سالم باشند.

وی تصریح کرد: به ویژه امروزه این نقش پررنگ‌تر و مهم‌تر از هر دوره‌ای جلوه می‌کند چراکه نسل جوان علاقه‌مند به دانستن هستند و در این راستا خبرنگاران با فعالیت صادقانه خود وظیفه مهمی در آگاهی بخشی ایفا می‌کنند.

معظمی گودرزی اضافه کرد: خبرنگاران در سطح بندرعباس به ویژه در توسعه امور فرهنگی شهرداری تاکنون از عملکرد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده‌اند به نحوی که شاهد رویدادهای قابل ملاحظه‌ای در این راستا هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: بی‌گمان شرایط کار در شهرهایی همانند بندرعباس با توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی و شرایط آب و هوایی به ویژه در فصول گرم برای اقشاری همانند خبرنگاران از سایر نقاط کشور متمایز است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول