اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

خبرنگاران موجب نزدیکی جهانیان به یکدیگر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش وپرورش فارس گفت: امروزه خبرنگاران توانسته‌اند با تلاش در این حرفه پر تحول، جهان و جهانیان را به هم نزدیک‌تر و آن را به دهکده جهانی تبدیل کنند.

خبرنگاران موجب نزدیکی جهانیان به یکدیگر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدحسین روزیطلب در حضور جمعی از خبرنگاران این استان، نقش خبرنگار و اهمیت فوق‌العاده کار رسانه‌ها و مطبوعات را بسیار حساس دانست و اظهار داشت: کار خبرنگار زمانی بیشتر محسوس و قابل تامل است که سه اصل سرعت، صحت و دقت را در کارش لحاظ کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و مطبوعات به ویژه شهید محمود صارمی تصریح کرد: نامگذاری روز خبرنگار فقط منحصر به 17 مرداد نمی‌شود واین به نوعی بهانه‌ای برای تجلیل از این قشر زحمت‌کش است که دنیای پر ارتباط امروز را بر اساس خبر و خبر‌رسانی به دهکده جهانی تبدیل کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت غیرقابل انکار تاثیر خبر بیان کرد: یک خبر یا رویداد می‌تواند با ابتکار خبرنگار در نوشتن خبر به پرخواننده‌ترین خبر تبدیل شود و امروز خبر و خبر‌رسانی مطلوب، به عنوان بزرگترین ابزار در انعکاس خدمات دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

روزیطلب، سرعت بخشیدن به اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به مردم را فاکتوری اساسی در خبرنگاری دانست و افزود: بهترین اخبار اگر به موقع کار نشود ارزش آن از بین می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: خبرنگاران تا‌کنون در بسیاری از آثار خود توانسته‌اند آنچنان افکار عمومی را به سمت و سوی خود سوق دهند که ارزش محتوای تولیدی خود را دوچندان کرده‌اند.

روزیطلب، نهضت ملی حفظ قرآن، اجرای سند تحول بنیادین، هوشمند‌سازی مدارس، اجرای ساختار جدید آموزشی 3-3-6 را از جمله سوژه‌های خبری دانست که خبرنگاران می‌توانند در حوزه آموزش و پرورش به آن بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن تقدیر از خبرنگاران رسانه‌های فعال در استان فارس به خاطر پوشش خبری به موقع و درخور توجه مسائل روز، ادامه داد:  دستگاه تعلیم و تربیت از آنها به عنوان نبض اطلاع‌رسانی سند تحول بنیادین و بازوانی توانمند برای نشر عملکرد آموزش و پرورش یاد می ‌کند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول