اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

خبرنگاران سنگ صبور جامعه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت:‌ خبرنگاران سنگ صبور جامعه هستند.

خبرنگاران سنگ صبور جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رستم دهقان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که توسط بانک ملی در مازندران رقم خورد، اظهار داشت: خبرنگاران سنگ صبور جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نوشتن، عشق ما بوده و کاری است که باید انجام دهیم، تصریح کرد: در این مراسم هم که به عنوان تجلیل است باز هم همکاران ما قلم در دست داشته و مطالب را یادداشت می‌کنند تا از رسالت خود عقب نمانند.

دهقان با اشاره به اینکه همه به دغدغه‌های خبرنگاران اشاره می‌کنند، یادآور شد:‌ خبرنگاران واقعا دغدغه دارند و در میدان عملیاتی قرار داریم که باید برای همه حوزه‌ها جاده را صاف کنیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در شهرستان چالوس فرماندار، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه شهر، برای رفع دغدغه خبرنگاران، نسبت به انجام کاری همت کردند، اذعان داشت:‌ پروژه 72 واحدی مسکن مهر خبرنگاران کلنگ‌زنی شد و ایکاش در همه شهرستان‌ها این اقدام صورت گیرد.

دهقان با اشاره به اینکه در تمام شهرستان‌ها خبرنگاران مورد تجلیل واقع شدند، تصریح کرد: ‌اما خبرنگاران در ساری مظلوم واقع شدند چراکه نمی‌دانیم متولی این کار چه کسی است.

وی با بیان اینکه ما هم می‌خواستیم که برنامه گرامی‌داشت روز خبرنگار در محمودآباد بدون سخنران باشد، گفت: امیدوارم روزی را شاهد باشیم که عدالت در بین خبرنگاران اجرا شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول