اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

مسئولان مقابل پرسشگری خبرنگاران بردبار باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید مقابل پرسشگری‌های خبرنگاران و انتقادهای آنها بردبار بوده و آستانه تحمل خود را افزایش دهند.

مسئولان مقابل پرسشگری خبرنگاران بردبار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوشتر اظهار داشت: مسئولان باید تلاش کنند تا با بردباری و صبر به پرسشگری‌های خبرنگاران پاسخ مناسب داده و در این باره تنها صداقت‌ پیشه کنند.

وی افزود: خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند و به این دلیل باید کوشید تا این چشم و گوش مردم تنها درست ببیند و نباید با پاسخ‌های نادرست این چشم و گوش مردم از صداقت‌ها منحرف شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان توانمندی‌ زیادی در عرصه اطلاع‌رسانی دارد، تأکید کرد: شهرستان شوشتر از نظر فعالیت رسانه‌ها و وجود خبرنگاران جایگاه مناسبی در خوزستان دارد و به این دلیل باید این حرفه در شهرستان شوشتر حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید شجاعت پیشه کنند، افزود: خبرنگاران باید در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی و به دور از هرگونه سیاه‌نمایی و بی‌انصافی به اطلاع‌رسانی صحیح بپردازند و در این شرایط هم مورد حمایت قانون هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل مورد حمایت نماینده شهرستان نیز خواهند بود.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مسئولان باید از انتقاد استقبال کنند، خاطر نشان کرد: مسئولان باید از انتقاد حتی غیرمنصفانه استقبال کنند و به این دلیل باید کوشید تا تحمل انتقاد در مسئولان افزایش یابد.

وی تأکید کرد: مسائل صنفی خبرنگاران را در اسرع وقت پیگیری کرده و برای رفع آنها از تمام توان خود استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول