اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

عضویت رایگان خبرنگاران در کتابخانه‌های لرستان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: به مناسبت روز خبرنگار و تا پایان ماه رمضان تمام اهالی رسانه می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از طرف رسانه مربوطه، به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان شوند.

عضویت رایگان خبرنگاران در کتابخانه‌های لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی لرستان، محمود کوماس‌جودکی ضمن تبریک روز خبرنگار به جهادگران عرصه اطلاع‌رسانی گفت: یک خبرنگار وقتی موفق می‌شود که از عهده این رسالت مهم برآید و خود، منبع اطلاعاتی کافی در اختیار داشته باشد و به کتاب در حوزه‌های عمومی و تخصصی دسترسی آسان داشته باشد.

وی تصریح کرد: به همین منظور اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از متولیان فرهنگی در استان آماده هر گونه خدمات‌دهی به جامعه خبری استان است.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی میز کتب تخصصی روزنامه‌نگاری و ارتباطات در کتابخانه‌های عمومی استان، تجلیل از خبرنگاران و معرفی رسانه‌های موفق در حوزه کتاب، برگزاری جشنواره مطبوعاتی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در هفته کتاب، برگزاری کارگاه‌های آموزش خبرنویسی و روزنامه‌نگاری در مرکز استان از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است که با تعامل با خانه مطبوعات استان تا پایان سال عملی می‌شود.

مسئول روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی لرستان به ضرورت آرشیو مطبوعات محلی در کتابخانه‌ها برای استفاده محققان و پژوهشگران اشاره کرد و گفت: در صورت تعامل مدیران مسئول نشریات محلی با این اداره‌کل، میز مطبوعات محلی را در همه کتابخانه‌های عمومی استان راه‌اندازی خواهیم کرد و با این تیر دو نشان را هدف می‌گیریم، چرا که هم مورد استفاده اعضای کتابخانه قرار می‌گیرد و هم آرشیو کتابخانه‌ها را تکمیل می‌کنیم.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول