اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهربابک:

خبرنگاران امین مردم و مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: مسئولان برای پیشرفت و تقویت جایگاه مدیریتی باید ضمن استفاده از وجود خبرنگاران به عنوان امین خود بستر مناسب را برای کار خبری آماده کنند.

خبرنگاران امین مردم و مسئولان هستند

هادی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد رسالت خبرنگار‌ان اظهار داشت: اگر یک خبرنگار در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری که همان حفظ و تقویت وحدت جامعه، خودداری از تضعیف نظام جمهوری اسلامی و تقویت دانش و بصیرت مردم حرکت کند، هیچ مشکل و تضادی به وجود نمی‌آید.

وی مردم شهربابک را دارای سطح تحصیلات بالا و فرهنگی اصیل دانست و افزود: وجود دو نشریه فعال و تأثیرگذار در این شهرستان گواه این است که سبب ایجاد چنین جایگاهی در شهرستان شده و وظیفه ما این است که باید از این جایگاه با برنامه‌ریزی در راستای حفظ و ارتقای آن استفاده کنیم.

احمدی هدف اصلی فعالیت نشریات شهربابک را ارتقا و پیشرفت شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: فرآیند اطلاع‌رسانی باید در مورد یک موضوع از ابتدا تا انتها کامل بوده و اگر چیزی غیر از این باشد به هدف اصلی خود نمی‌رسیم.

وی از خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌ها خواست که در زمینه درج آمار و ارقام در خبرها با اطلاع کامل و دقت صحیح اقدام کنند.

احمدی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه عملکرد ضعیف و کم‌کاری یک دستگاه از سوی نشریات و خبرگزاری‌ها راهی مناسب برای تذکر به آن است و می‌توان با چاپ چند خبر خوشایند و امیدوار کننده آنها را برای تلاش بیشتر به جلو حرکت داد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران امین مردم و مسئولان هستند، اذعان داشت: مسئولان برای پیشرفت و تقویت جایگاه مدیریتی باید ضمن استفاده از وجود خبرنگاران به عنوان امین خود بستر مناسب را برای کار خبری آماده کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول