اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ‌قائمشهر:

خبرنگاران از انتشار اخبار بی‌منبع و بی‌محتوا خودداری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر با اشاره به نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم و دوری از نشر اخبار بی‌منبع تاکید کرد: خبرنگاران به خاطر شرافت قلم و مسئولیت حساس خود، تعهد و باور لازم را داشته باشند.

خبرنگاران از انتشار اخبار بی‌منبع و بی‌محتوا خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صادق زارعی بعدازظهر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران این شهرستان عرصه خبرنگاری را پرافتخار و مقدس دانست و  راست‌گویی را در ارائه مطالب واقعی، رسالت اصلی خبرنگاران عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم و دوری از نشر اخبار بی‌منبع و بی‌محتوا تاکید کرد: خبرنگاران به خاطر شرافت قلم و مسئولیت حساس خود، تعهد و باور لازم را داشته باشند.

زارعی افزود: دوری از غیبت و تفرقه‌افکنی و پرهیز از حاشیه‌سازی‌های دشمنان برای مقاصد عالیه نظام مقدس و اعتلای فرهنگ اسلامی از رسالت خبرنگاران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: خبرنگاران در برهه‌های مختلف نقش خود را نشان دادند، این قشر فعال و خستگی‌ناپذیر نقش حساس و کلیدی خود را در همراه و آگاه کردن مردم در بحث هدفمندی یارانه‌ها و انتخابات مجلس شورای اسلامی سال گذشته به خوبی ایفا کرد.

زارعی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تحریم کشورهای غربی علیه ایران اذعان داشت: خبرنگاران در این زمینه نیز نقشی چاره‌ساز و ویژه خواهند داشت.

وی در ادامه برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مناسبت‌های مختلف، عصرهای شعر و خاطره‌گویی، اعزام گروه تئاتر به رامسر در هفته گرامیداشت این هنر و برگزاری تئاتر و نمایش خیابانی در هفته مبارزه با مواد مخدر، برگزاری مسابقات فرهنگی و مشارکت در یاواره‌های شهید ولی پور و شهدای فتح خرمشهر را عمده فعالیت‌های این اداره در پنج ماه نخست سال جاری ذکر کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول