اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

خبرنگاران، سربازان جبهه اطلاع‌رسانی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سمیرم با اشاره به نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی گفت: خبرنگاران، سربازان جبهه اطلاع‌رسانی هستند.

خبرنگاران، سربازان جبهه اطلاع‌رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم فرماندار سمیرم در نشست شورای آموزش و پرورش سمیرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران با شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی به دست افراد کندذهن گروه متحجر طالبان،17 مردادماه به روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی نقش رسانه‌ها را در آگاه‌سازی افراد جامعه مهم دانست و افزود: خبرنگاران، سربازان جبهه اطلاع‌رسانی هستند.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم نیز از خبرنگاران با عنوان چشمان بیدار جامعه یاد و اضافه کرد: خبرنگاران در حقیقت با قلم‌هایشان به مخاطبان چشمه حقیقت آب حیات می‌دهند.

وی رمز ماندگاری جامعه خبرنگاری را صداقت در گفتار و نوشتار دانست و اظهار داشت: انتقال آگاهانه و صحیح اخبار از سوی خبرنگاران، توان درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه را ارتقاء می‌بخشد.

سیدضیاء موسوی تصریح کرد: خبرنگاران باید حافظ حریم و ارزش‌های معنوی بوده و مواظب باشند تا لطمه‌ای به ارزش‌های اسلامی وارد نشود.

امام جمعه سمیرم رسالت خبرنگاران را خطیر و حساس دانست و گفت: خبرنگاران باید در رساندن خبر به مردم بی‌طرف باشند و جانبدارانه رفتار نکنند و درد مردم را به مسئولان انتقال دهند.

وی به ارزش بالای نوشتن در اسلام اشاره کرد و گفت:‌ قلم دارای قداست و ارزش ویژه‌ای است و خداوند نیز در قرآن به آن قسم خورده و این امر نشان دهنده اهمیت و قداست قلم است و کسانی که قلم به دست هستند باید قدر و منزلت آن را پاس بدارند.

به گزارش خبرگزاری فارس مدیریت آموزش و پرورش سمیرم در پایان جلسه که با ضیافت افطاری همراه بود، از خبرنگاران فعال شهرستان سمیرم تجلیل کرد.

محمود صارمی، 17 مردادماه سال 77 به دست طالبان در مزارشریف افغانستان به شهادت رسید و پس از آن شورای فرهنگ عمومی کشور روز شهادت او را به نام روز خبرنگار نام‌گذاری کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول