اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

ماهیت خبرنگار ایرانی صداقت است

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: ماهیت خبرنگاران ایرانی صداقت در گفتار، نوشتار، انعکاس صحیح اخبار و وجدانی آگاه و متعهد است.

ماهیت خبرنگار ایرانی صداقت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران و تجلیل از زحمتکشان عرصه خبر با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خبرنگاران زیادی دوشادوش رزمندگان در خط مقدم جبهه‌ها برای ضبط و پخش حماسه‌ها و رشادت‌های سربازان میهن و اطلاع‌رسانی به مردم و اذهان روشن دنیا حضور داشتند که تعداد زیادی شهید، جانباز یا آزاده شدند که یاد آنان همیشه جاودانه خواهد ماند.

وی با اشاره به تحریم‌های استکبار علیه ایران و مقاومت مردانه ملت ایران با اتکا به سلاح ایمان و توکل به خدای یگانه، تبعیت از رهبری و همدلی گروه‌های مردمی به تلاش دشمن در بی‌ثبات نشان دادن اوضاع داخلی کشور اشاره کرد و افزود: مشکلات و بحران‌های اقتصادی و اجتماعی در کشورهای غربی فراوان است ولی آنها با مسکوت گذاشتن این اخبار در رسانه‌های خود و بزرگ جلوه‌دادن مشکلات اقتصادی ایران و تحمیل تحریم‌های ناجوانمردانه خود، به خیال خود اذهان عمومی ملت ما را مخدوش می‌کنند ولی رسانه‌های کشور اخبار واقعی را در اختیار ملت بصیر ایران قرار می‌دهند.

فرماندار قائمشهر خاطرنشان کرد: ماهیت خبرنگار ایرانی صداقت و وجدان آگاه و متعهد است و اگر خبرنگاری از رسالت و ماهیت خود در عرصه خبررسانی خارج شود دقیقا در اختیار استکبار قرار می‌گیرد.

پیرفلک ارزیابی مردم از تلاش دولتمردان و موفقیت آنان در مسئولیت خویش را مرهون فعالیت و تلاش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم دانست.

وی ارتقای هنجارها و ارزش‌های دینی جامعه، روشنگری و درج واقعیات در بین انبوه دروغ‌پردازی‌های دشمنان، انتقال عملکرد مسئولان و آگاهی مردم در عرصه‌های مختلف را وظیفه و رسالت خبرنگاران دانست و افزود: آگاه‌سازی مردم سبب حمایت و افزایش بردباری آنان در برابر هجمه‌های دشمن و مشکلات می‌شود.

این مسئول، خبرنگاران ایرانی را در تهیه اخبار بی‌حب و کین و بدون جناح‌بندی‌های سیاسی و درج اخبار واقعی در جهان ممتاز عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول