اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

روز قدس متعلق به جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: بیداری‌های اسلامی که در کشورها صورت گرفته در گرو روز قدس است. انتظار ما از مردم این است که به ندای امام خمینی (ره) لبیک بگویند و حضور پررنگ و یکپارچه‌ای را در راهپیمایی داشته باشند.

روز قدس متعلق به جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بهنام ستاری در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا در ارتباط با اعتبارات و بودجه‌ها گفت: در کمیته برنامه‌ریزی در ابتدای سال 90 بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده 65 درصد افزایش یافت و بالغ بر 14 میلیارد تومان شد که این بودجه بدون احتساب پروژه‌های ملی مانند اتصال مترو و روستای دلیل‌آباد است.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: از مجموع 38 پروژه که در سال گذشته شکل گرفته است چیزی بالغ بر 85 درصد آنها انجام شده و به بهره‌برداری رسیده که این موفقیت بسیار خوبی برای شهرستان است.

وی ادامه داد: در هفته دولت 75 پروژه را در دستور کار داریم و با اعتبار 5 میلیارد تومانی آنها را در هفته دولت افتتاح می‌کنیم.

ستاری در ادامه تصریح کرد: در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری در همان ابتدای سال 14 میلیارد تومان بودجه تعیین کردیم و این یعنی بودجه امسال نسبت به سال گذشته رشد 50 الی 60 درصدی داشته است. ما نباید کوتاهی کنیم و باید بودجه به 30 میلیارد تومان هم برسد.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به برنامه‌های اجرایی شهرستان پیشوا گفت: امیدواریم با مدیران لایق خود در سال 91 فاز یک و دو طرح هادی روستاها را به اتمام برسانیم نه فقط این طرح بلکه اصلاح شبکه آب، برق، زیرساخت‌ها و آسفالت نیز انجام شود.

وی یادآور شد: به‌عنوان مثال در روستای معین‌آباد آبادانی‌های زیادی صورت گرفته است و مدیران در هر کوچه که می‌روند شاهد تغییرات بزرگی هستند. در کارهای جهادی باید همت کنیم و تلاش خود را مضاعف کنیم. امیدواریم تا پایان سال 91 پروژه‌ها را به اتمام برسانیم و دل مردم را شاد کنیم.

ستاری خاطرنشان کرد: مسئله مهمی که در دستور کار قرار گرفته است رسیدگی به روستاهای محروم است. به‌عنوان مثال وقتی از روستای سرگل دیدن می‌کردیم مردم آن منطقه تعجب کرده بودند و می‌گفتند طی 33 سال گذشته هیچ اقدامی برای روستای ما صورت نگرفته است. امیدواریم از روستاها غافل نشویم و حرکت‌های جهادی را به سرعت ادامه دهیم.

فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد: مجموع پروژه‌های سال 91، 138 پروژه می‌باشد که باید با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان انجام شود و هرچه سریع‌‌تر موافقت‌نامه‌های آنها دریافت شود.

وی در ادامه بیان کرد: من دو درخواست از مسئولان شهرستان پیشوا دارم. نخست رسیدگی و خدمت‌رسانی مناسب است و دیگری پرهیز از کارهای تنش‌زا است که امیدواریم با انجام این دو کار شهرستان نتیجه خوبی بگیرد.

ستاری اضافه کرد: در بحث اجلاس غیرمتعهدها 120 کشور وارد ایران می‌شوند و حدود 70 نقطه از شهر تهران برای اسکان آنها در نظر گرفته شده است و ما هم باید فضایی آرام را در اختیار آنها بگذاریم.

فرماندار شهرستان پیشوا با توجه به نزدیک بودن روز قدس اظهار داشت: روز قدس متعلق به همه مردم جهان اسلام است و قوت بیداری‌های اسلامی که در کشورها صورت گرفته در گرو رویکرد ملت‌ها و به‌ویژه ملت ایران است. انتظار ما از مردم این است که به ندای امام خمینی (ره) لبیک بگویند و حضور پررنگ و یکپارچه‌ای را در راهپیمایی داشته باشند.

وی با اشاره به چگونگی اجرای تنظیم بازار در شهرستان پیشوا بیان داشت: با مدیریت خوب ستاد تنظیم بازار شهرستان پیشوا، ما در بازار هیچ کمبودی را در عرضه مرغ 4 هزار و 700 تومانی نداریم و حتی شش تن آماده دیگر هم برای توزیع داریم.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی در نمایشگاه ماه مبارک رمضان شهرستان پیشوا سعی کرده‌ایم فقط از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول