اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

پزشک خانواده زمینه‌ساز ارتقای سلامت در هرمزگان است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: پزشک خانواده زمینه‌ساز ارتقای سلامت در استان است.

پزشک خانواده زمینه‌ساز ارتقای سلامت در هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در نشست ستاد راهبردی پزشک خانواده استان در سالن اجتماعات استانداری اظهار داشت: اجرای پزشک خانواده در راستای برنامه توسعه پنجم است و همه برنامه‌ها در مسیر قانونی در قالب طرح  ملی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه پزشک خانواده تنها متعلق به وزارت بهداشت نیست، افزود: اجرای اصولی این برنامه مزایایی در ارتقای شاخص‌های سلامت را در پی خواهد داشت و نیاز به هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها و سازمان‌های بیمه‌گر وجود دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها در اعتماد‌سازی مردم در اجرای برنامه پزشک خانواده بسیار حائز اهمیت است و رسانه‌ها باید با آگاهی دادن و اطلاع‌رسانی به موقع اجرای این برنامه را با کم‌ترین مشکل به آحاد جامعه خبر‌رسانی کنند.

عزیزی با تقدیر از استقبال چشمگیر مردم از برنامه پزشک خانواده در استان هرمزگان گفت: دریافت خدمات سلامت در نزدیک محل زندگی از مزایای دیگر اجرای برنامه پزشک خانواده است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

استاندار هرمزگان یادآور شد: تمام امکانات استانی باید برای اجرای این برنامه در استان بسیج شود تا این برنامه با کم‌ترین مشکل به مرحله اجرا برسد و مردم طعم عدالت در سلامت را همزمان با هفته دولت در شهر‌های استان بچشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان نیز افزود: مهلت ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده شهری به اتمام رسیده و تمدید نمی‌شود.

محمود حسین‌پور با اشاره به ثبت‌نام مردم در برنامه پزشک خانواده ادامه داد: با ثبت‌نام بیش از 570 هزار نفر از جمعیت 800 هزار نفری مورد نظر در برنامه پزشک خانواده شهری از شهریور‌ماه سال‌ جاری به طور رسمی برنامه پزشک خانواده اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکثریت مردم از برنامه پزشک خانواده استقبال کرده‌اند، ادامه داد: برنامه پزشک خانواده هم در شهرهای بالای 20 هزار نفر و هم شهرهای زیر 20 هزار نفر در سراسر استان هرمزگان اجرایی می‌شود و از نیمه مرداد‌ماه اطلاعات خانوارها وارد سامانه سلامت ایرانیان خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: اجرای برنامه پزشک خانواده به توزیع عادلانه‌ خدمات درمانی و سلامت در اقصی نقاط کشور منجر می‌شود.

انتهای پیام/ز20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول