اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان گرگان:

اجرای طرح پزشک خانواده در گرگان نیازمند 2500 پزشک است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گرگان گفت: باید تلاش کنیم از 2 هزار و 500 پزشک عمومی برای اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان بهره‌مند شویم.

اجرای طرح پزشک خانواده در گرگان نیازمند 2500 پزشک است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسن غریب صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: بر اساس آئین‎نامه و دستورالعمل باید طرح پزشک خانواده را از اول دی‌ ماه عملیاتی کنیم.

وی از اعلام آمادگی پیش از موعد اجرای طرح پزشک خانواده از سوی مرکز بهداشت شهرستان گرگان خبر داد و اذعان کرد: آسیب‌شناسی این طرح یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

این مسئول تصریح کرد: طرح پزشک خانواده یک قانون کشوری و عمومی در راستای توسعه کشور در افق 1404 است لذا این مصوبه مجلس لازم‎الاجرا بوده، هر چند ممکن است حین اجرا با نقایصی روبرو باشیم که امید است با در اختیار گرفتن امکانات این مشکلات برطرف شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گرگان با بیان اینکه اراده مجموعه مسئولان بر اجرای هر چه بهتر این طرح معطوف شده است خاطر نشان کرد: در این راستا مصوب شد تا تعداد پزشکان عمومی، داروخانه‎ها، مراکز درمانی دولتی و خصوصی همچنین تعداد بیمارستان‎ها اعلام شود.

غریب یادآور شد: بر اساس جمعیت شهر گرگان و تعداد پزشکان، بنا داریم تا اجرای این طرح را در شهرستان سر و سامان دهیم.

وی تاکید کرد: در اجرای این طرح اجباری در مشارکت پزشکان عمومی وجود ندارد و هر یک از پزشکان عمومی داوطلبانه در این طرح ورود پیدا می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گرگان در پایان خاطر نشان کرد: لازم است تا برای اجرای هر چه بهتر این طرح، نیازها و مشکلات موجود شناسایی و برطرف شوند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول