اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان خبر داد

آمادگی دستگاه‎های دولتی گرگان برای اجرای طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان از آمادگی دستگاه‎ها و ادارات دولتی برای اجرای طرح پزشک خانواده در گرگان خبر داد.

آمادگی دستگاه‎های دولتی گرگان برای اجرای طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین ظهر امروز در جلسه اجرای طرح پزشک خانواده در گرگان اظهار داشت: اجرای این طرح بر اساس برنامه زمان‎بندی شده اول دی ‌ماه است و بنا داریم زودتر از موعد مقرر این طرح را اجرایی کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه‎های پنجم توسعه کشور که دولت با تحقق آن در اجرای عدالت و حسن خدمت، کار خود را به نتیجه مطلوب خواهد رساند طرح پزشک خانواده است.

این مسئول هماهنگی بین‌دستگاهی را در اجرای این طرح مهم خواند و تصریح کرد: اجرای طرح پزشک خانواده به سلیقه مسئولان استان و دولت نیست بلکه برنامه نظام است که باید به خوبی انجام شود.

فرماندار شهرستان گرگان وضعیت استان را برای اجرای طرح پزشک خانواده مطلوب دانست و یادآور شد: شهرستان گرگان به لحاظ مراکز پزشکی، تعداد پزشک و همراهی و همدلی مسئولان در جایگاه خوبی قرار دارد.

گرزین با بیان اینکه کارهای خوبی برای ارائه خدمات در روستاها انجام گرفته است اذعان کرد: فرهنگ‎سازی خدمات پزشکی تا دورترین نقاط کشور می‎رسد که این مهم جای شکرگزاری و قدرشناسی دارد.

وی به بررسی پارامترهای توسعه پرداخت و خاطر نشان کرد: در بحث دانش و دانایی کشور ایران با ارائه مقالات علمی به رتبه 11 جهان و رشد 18 درصدی دست پیدا کرده است که این مهم جای مباهات دارد.

فرماندار شهرستان گرگان اضافه کرد: ارتباط مخابراتی و مسئله راه نیز حتی از صعب‎العبورترین راه‎ها با سهولت انجام می‎شود که این موضوع نشان‎دهنده توسعه کشور است.

گرزین مسئله بهداشت را یکی از اساسی‎ترین و مهم‌ترین مسائل کشور برشمرد و گفت: اگر چه ما در شرایط تحریم قرار داریم و مدعیان حقوق بشر نیز آسیب‎های جسمی و روحی به جامعه تزریق می‎کنند تا حق بشریت را رعایت نکنند ولی توانمندی‎های ایران به حدی رسیده است که می‎توانیم بسیاری از نیازمندی‎های جامعه را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: تمام امکاناتی که مورد تقاضای ستاد است باید برای اجرای این طرح در اختیار قرار داده شود حتی در این بخش از امکانات بخش خصوصی نیز استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان گرگان بر نیازسنجی امکانات مورد نیاز در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: لازم است در این راستا مشکلات جامعه هدف نیز بررسی و آسیب‎شناسی شود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول