اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی پزشک خانواده استان هرمزگان:

مردم نگران ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده خود نباشند

خبرگزاری فارس:دبیر اجرایی پزشک خانواده استان هرمزگان گفت: شهروندان هرمزگانی که موفق به ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده نشدند می‌توانند در مرحله استقرار پزشک از شهریورماه در این برنامه ثبت‌نام کنند.

مردم نگران ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده خود نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یحیی میرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استقرار پزشک خانواده از شهریورماه در شهرهای استان هرمزگان شهروندانی که موفق به ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به مراکز و پایگاه‌های مجری این برنامه ثبت‌نام کنند.

وی افزود: شهروندان هیچ نگرانی در عدم ثبت‌نامشان در این برنامه نداشته باشند و با فراخوان اعلام شده توسط ستاد اجرایی پزشک خانواده استان می‌توانند با مراجعه  به نزدیک‌ترین مرکز و یا پایگاه محل زندگی از خدمات پزشک خانواده بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان هرمزگان نیز در ادامه افزود: بیمه خدمات درمانی با پزشکانی که در سامانه سلامت ایرانیان برای ارائه خدمت در برنامه پزشک خانواده و تیم سلامت ثبت‌نام کرده‌اند قرارداد منعقد می‌کند.

مهرداد پاکدامن افزود: پزشکان در سطح یک این برنامه باید دارای شرایطی هم‌چون مجوز پروانه مطب از سازمان نظام پزشکی باشند.

وی با اشاره به اینکه محدوده 1.5 کیلومتری در ارائه خدمت به مردم باید ملاک قرار گیرد، گفت: پزشکان خانواده باید در محدوده 1.5 کیلومتری از محل استقرار به بیمه شده‌ها باشند تا مردم بتوانند در این فاصله از بسته‌های سلامت بهره‌مند شوند.

پاکدامن بیان داشت: در اجرای برنامه پزشک خانواده هر پزشک جمعیت 3 هزار و 100 نفری را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول